Crowdfunding jako alternatywne źródło pozyskania kapitału – analiza przypadku
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
crowdfunding, działalność gospodarcza, kapitał
Abstrakt
Celem artykułu było przedstawienie alternatywnego rozwiązania problemu pozyskania środków pieniężnych w początkowym etapie organizowania i prowadzenia jednoosobowej działalności gospodarczej. Dokonano tego poprzez symulację finansowania crowdfundingiem, wybranego przedsięwzięcia dotyczącego rynku motoryzacyjnego Aby uwypuklić specyfikę finansowania społecznościowego (zarówno jego mocne jak i słabe strony), zaprezentowano konwencjonalne źródło pozyskania kapitału, do którego zaliczono kredyt bankowy. W artykule zamieszczono także uproszczone porównanie wymagań w odniesieniu do obydwu możliwości pozyskania kapitału na działalność gospodarczą. Opracowanie to ma formę analizy przypadku i uzyskanych w ten sposób wyników nie należy uogólniać na inne projekty czy profile związane z prowadzeniem działalności gospodarczej.
Article Details
Jak cytować
Milewska, A., & Regulska, O. (2017). Crowdfunding jako alternatywne źródło pozyskania kapitału – analiza przypadku. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (18(67), 123–136. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2017.18.67.28
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Agata Marcysiak, Adam Marcysiak, Zakres różnicowania poziomu wsparcia gospodarstw środkami Wspólnej Polityki Rolnej UE , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 18(67) (2017)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Inne teksty tego samego autora
- Anna Milewska, CENTRA USŁUG WSPÓLNYCH JAKO PODMIOT RACJONALIZUJĄCY KOSZTY W ORGANIZACJI – SKALA I ZAKRES DZIAŁANIA W POLSCE , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 20(69) (2018)
- Anna Milewska, Daniel Błażejczyk, Program „Rodzina 500+” szansą na rozwiązanie problemów polityki rodzinnej i demograficznej , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 27(76) (2022)
- Anna Milewska, Zarządzanie strategiczne w lokalnej wspólnocie samorządowej jako narzędzie racjonalizacji wydatków publicznych – przegląd podstawowych obszarów , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 6(55) (2011)
- Anna Milewska, Bartosz Sudoł, Wybrane instrumenty finansowania zadań publicznych stosowane w gospodarce finansowej gmin – wyniki badań , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 8(57) (2012)
- Anna Milewska, Podmioty wykonujące samorządowe zadania publiczne – specyfika działania i finansowania , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 23(72) (2020)
- Milena Maciuszko, Anna Milewska, Korzyści i koszty wdrażania „e-administracji” w regionie podlaskim , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 11(60) (2014)