Main Article Content
Article Details
Alrubaiee L., Alshaibi H., Albay Y., Relationship between B2B E-Commerce Benefits, EMarketplace Usage and Supply Chain Management, Global Journal of Management and Business Research, 12(9)/2012.
Chircu A. M., Kauffman R. J., Reintermediation Strategies in Business-to-Business Electronic Commerce, International Journal of Electronic Commerce, 4(4)/2000. (Crossref)
Giaglis G. M., Klein S., O'Keefe R.M., The role of intermediaries in electronic marketplaces: developing a contingency model, Information Systems Journal, 12(3)/2002. (Crossref)
Guo-An W., Yong-Taek L., Research in China's Alibaba's Development, Zhejiang Gongshang University, 2011, http://econet.zjgsu.edu.cn.
Injeti N., Kosaraju D., Polasani N., Syed S., Thunga M., Interface for a Global B2B Network, A Project Report, San Jose State University, 2010, http://generalengineering.sjsu.edu.
Meltzer J., Supporting the Internet as a Platform for International Trade. Opportunities for Small and Medium-sized Enterprises and Developing Countries, Global Economy & Development, Working Paper 69/2014, Brookings, http://www.brookings.edu. (Crossref)
Nedelea S., Baditoiu L., E-marketplaces and Their Importance for Logistic Networks, Internal Auditing and Risk Management, 2010, 1(17).
Niedźwiedziński M., Globalny handel elektroniczny, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2004.
Pepitone J., Meet Alibaba, Yahoo's Chinese secret weapon, CNN 2013, http://money.cnn.com.
Rosenzweig E. D., Laseter T.M., Roth A. V., Through the service operations strategy looking glass: Influence of industrial sector, ownership, and service offerings on B2B e-marketplace failures. Journal of Operations Management, 29(1)/2011. (Crossref)
Sau-ling LAI L., Chinese Entrepreneurship in the Internet Age: Lessons from Alibaba.com, World Academy of Science, Engineering and Technology, 48/2010.
Stockdale R., Standing C., Market Makers' Recognition of Key Success Factors in Electronic Marketplaces. Australasian Journal of Information Systems,10(2)/2003. (Crossref)
The Economist, The Word greatest bazaar, March 23rd, 2013.
Tu H., Chao Y., Toward a Framework for Assessing E-Marketplace Service Quality, Lecture Notes in Computer Science, Vol. 6724/2011. (Crossref)
Turban E., King D., Electronic Commerce 2012. Pearson Education 2012.
Yin R. K., Case Study Research: Design and Method, Sage, London 2003.
Yoo B., Choudhary V., Mukhopadhyay T., Electronic B2B Marketplaces with Different Ownership Structures, Management Science, 53(6)/2007. (Crossref)
Yu Ch., What Drives Enterprises to Trading via B2B E-marketplaces? Journal of Electronic Commerce Research, 8(1)/2007.
Downloads
- Mariola Łaguna, Wiktor Rozmus, Heineken czy Żubr? Znaczenie pozaproduktowych właściwości marek produktów spożywczych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 11(60) (2014)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Dariusz Strzębicki, Sprzedaż produktów rolnych przez Internet , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 5(54) (2011)
- Dariusz Strzębicki, Rola postów facebookowych w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw przemysłu spożywczego , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 19(68) (2018)
- Dariusz Strzębicki, Uwarunkowania rozwoju systemów ERP w przedsiębiorstwach , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 17(66) (2017)
- Dariusz Strzębicki, Implementacja technologii informacyjnych e-commerce w przedsiębiorstwach ze szczególnym uwzględnieniem przemysłu spożywczego , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 13(62) (2015)
- Dariusz Strzębicki, Elementy i usługi polskich rynków elektronicznych produktów rolnych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 3(52) (2010)
- Dariusz Strzębicki, Metody zbierania danych o użytkownikach w procesie budowy komercyjnych stron WWW , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 7(56) (2012)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.