Main Article Content
Article Details
Aaker J. L.: Dimensions of Brand Personality. "Journal of Marketing Research" 1997, Vol. 34 (Crossref)
Aniszewska G., Gielnicka I.: Wpływ tożsamości na kształtowanie wizerunku organizacji. "Firma i Rynek" 2000, nr 4
Baruk A. I.: Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy. Difin, Warszawa 2006
Biedermann M. Urbaniak M: Image - warunkiem sukcesu firmy. "Marketing i Rynek" 1998, nr 11
Budzyński W.: Wizerunek firmy. Kreowanie, zarządzanie, efekty. Poltext, Warszawa 2002
Crush P.: Internal Communications: Branding - Win hearts and minds. "Human Resources Magazine" 01.08.2008, www.humanresourcesmagazine.com
Detert A. M.: Building an employer brand: Lesson learned. "Human Resources Magazine" 27. 01.2009, www.humanresourcesmagazine.com
Filipek J.: Tożsamość wizualna firm. "Marketing i Rynek" 1995, nr 9
Hatch M. J., Schultz M.: Relation Between Organizational Culture, Identity and Image. "European Journal of Marketing" 1997, Vol. 31 (Crossref)
Jowett G., O'Donnell V.: Propaganda and Persuasion. Sage, Beverly Hills 1989
Karwowski J.: Luka między tożsamością i wizerunkiem. Przyczyny, metody, ograniczenia. "Firma i Rynek" 2000, nr 4
Kotler Ph.: Marketing, Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Gebethner & Ska, Warszawa 1994
Koning C.: Employer branding. Management crunch. "Brand Strategy" 10.12.2008
Leary-Joice J.: Budowanie wizerunku pracodawcy z wyboru. Wydawnictwo Oficyna, Kraków 2007
Ługowski P.: Polskie realia employer brandingu. "Marketing w Praktyce" 2008, nr 4
Moroko L., Uncles M. D.: Employer branding: Companies have long divided consumers into segments; They should do the same with potential - and current - workers. "Wall Street Journal", 23.03.2009
Nasiłowski M.: System rynkowy. Podstawy mikro i makroekonomii. Wydawnictwo Key Tex, Warszawa 1996
Plewniak Z.: Odnaleźć się na rynku pracownika. "Marketing w Praktyce" 2008, nr 4
Riezebos R.: Brand Management. A Theoretical and Practical Approach. Financial Times Prentice Hall, Harlow 2003
Ryttel A.: Efekt kraju pochodzenia produktu. "Marketing i Rynek" 1999, nr 6
Stankiewicz J.: Konkurencyjność przedsiębiorstwa. Budowanie konkurencyjności przedsiębiorstwa w warunkach globalizacji. Dom Organizatora, Toruń 2002
Tkaczyk J., Rachwalska J.: Wszystko jest obrazem. Kształtowanie wizerunku firmy. "Marketing i Rynek" 1997
Van Riel C. B. M.: Principles of Corporate Communication. Prentice Hall, Harlow 1995
Witczak I.: Istota i strategia wizerunku firmy. "Handel Wewnętrzny" 1998, nr 6
Witek - Hajduk M.: Zarządzanie marką. Difin, Warszawa 2001
Woodward T.: Using brand awareness and brand image in tourism chains of distribution. "Journal of Vacation Marketing", April 2000, Vol. 6 (Crossref)
www.deutche-bank-pbc.pl
Downloads
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.