Main Article Content
Article Details
Andrzejewska P., Firlej K.: Implementacja instrumentów marketingu internetowego na polskim rynku piwa, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 10 (59) 2013. (Crossref)
Baruah T.: Effectiveness of Social Media as a tool of communication and its potential for technology enabled connections: A micro-level study, International Journal of Scientific and Research Publications, Nr 2(5) 2012.
Grębosz M., Sluda D., Szymański G.: Social Media Marketing, Monografie Politechniki Łódzkiej, Łódź 2016.
Hajli N.: A study of the impact of social media on consumers, International Journal of Market Research. Nr 56/3 (2014). (Crossref)
Kotler Ph., Keller K.: Marketing, Wyd. REBIS, Poznań 2012.
Kotler Ph., Kartajaya H, Setiawan I.: Marketing 4.0: Moving from Traditional do Digital, Wiley, Hoboken, New Jersey 2017.
Liczmańska K.: Social media jako przestrzeń komunikacji z klientem w branży alkoholi wysokoprocentowych, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 9 (58) 2013. (Crossref)
Mazurek G.: Ewolucja wykorzystania mediów społecznościowych w marketingu, Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy, nr 45 (1/2016). (Crossref)
Mazurek-Łopacińska K.: Uczestnictwo w portalach społecznościowych w kontekście zmian zachodzących w konsumpcji i stylu życia Polaków, Handel Wewnętrzny, t. 3, 2011.
Shih C.: Era Facebooka, Wyd. Helion 2012.
Sundar S., Marathe S.: Personalization versus Customization: The Importance of Agency, Privacy, and Power Usage, Human Communication Research 36 (2010). (Crossref)
Downloads
- Nina Siemieniuk, Łukasz Siemieniuk, Tomasz Siemieniuk, Wybrane aspekty wykorzystania teorii chaosu do wspierania decyzji finansowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 19(68) (2018)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Dariusz Strzębicki, Sprzedaż produktów rolnych przez Internet , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 5(54) (2011)
- Dariusz Strzębicki, Uwarunkowania rozwoju systemów ERP w przedsiębiorstwach , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 17(66) (2017)
- Dariusz Strzębicki, Implementacja technologii informacyjnych e-commerce w przedsiębiorstwach ze szczególnym uwzględnieniem przemysłu spożywczego , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 13(62) (2015)
- Dariusz Strzębicki, Elementy i usługi polskich rynków elektronicznych produktów rolnych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 3(52) (2010)
- Dariusz Strzębicki, Metody zbierania danych o użytkownikach w procesie budowy komercyjnych stron WWW , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 7(56) (2012)
- Dariusz Strzębicki, Funkcje międzynarodowych horyzontalnych rynków elektronicznych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 11(60) (2014)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.