Elementy i usługi polskich rynków elektronicznych produktów rolnych

Main Article Content

Dariusz Strzębicki

Abstrakt
W opracowaniu zaprezentowano polskie rynki elektroniczne produktów rolnych. Omówiono główne różnice występujące pomiędzy tymi rynkami. Zidentyfikowane różnice dotyczą takich cech rynków elektronicznych jak: asortyment sprzedawanych produktów, zakres funkcji realizowanych przez rynki, elementy i części składowe rynków oraz modele dochodowe.

Article Details

Jak cytować
Strzębicki, D. (2010). Elementy i usługi polskich rynków elektronicznych produktów rolnych. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (3(52), 197–204. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2010.3.52.17
Bibliografia

Efekt sieciowy. http://pl.wikipedia.org/wiki/Efekt_sieciowy

Hoffman D., Novak T.. Marketing in Hypermedia Computer Mediated Environments: Conceptual Foundations. Journal of Marketing, 60 (July) 1996, s. 55-60 (Crossref)

Lucking-Reiley D., Spulber D. Business-to-Business Electronic Commerce (2001) http://www.u.arizona.edu/~dreiley/papers/B2B.pdf (Crossref)

Private electronic market. http://en.wikipedia.org/wiki/Private_electronic_market

www.ewgt.com.pl

www.fresh-market.pl

www.gieldarolna.pl

www.gieldarolna.pl

www.igrit.pl

www.netbrokers.pl

Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.