Elementy i usługi polskich rynków elektronicznych produktów rolnych
Main Article Content
Abstrakt
W opracowaniu zaprezentowano polskie rynki elektroniczne produktów rolnych. Omówiono główne różnice występujące pomiędzy tymi rynkami. Zidentyfikowane różnice dotyczą takich cech rynków elektronicznych jak: asortyment sprzedawanych produktów, zakres funkcji realizowanych przez rynki, elementy i części składowe rynków oraz modele dochodowe.
Article Details
Jak cytować
Strzębicki, D. (2010). Elementy i usługi polskich rynków elektronicznych produktów rolnych. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (3(52), 197–204. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2010.3.52.17
Bibliografia
Efekt sieciowy. http://pl.wikipedia.org/wiki/Efekt_sieciowy
Hoffman D., Novak T.. Marketing in Hypermedia Computer Mediated Environments: Conceptual Foundations. Journal of Marketing, 60 (July) 1996, s. 55-60 (Crossref)
Lucking-Reiley D., Spulber D. Business-to-Business Electronic Commerce (2001) http://www.u.arizona.edu/~dreiley/papers/B2B.pdf (Crossref)
Private electronic market. http://en.wikipedia.org/wiki/Private_electronic_market
www.ewgt.com.pl
www.fresh-market.pl
www.gieldarolna.pl
www.gieldarolna.pl
www.igrit.pl
www.netbrokers.pl
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Inne teksty tego samego autora
- Dariusz Strzębicki, Sprzedaż produktów rolnych przez Internet , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 5(54) (2011)
- Dariusz Strzębicki, Rola postów facebookowych w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw przemysłu spożywczego , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 19(68) (2018)
- Dariusz Strzębicki, Uwarunkowania rozwoju systemów ERP w przedsiębiorstwach , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 17(66) (2017)
- Dariusz Strzębicki, Implementacja technologii informacyjnych e-commerce w przedsiębiorstwach ze szczególnym uwzględnieniem przemysłu spożywczego , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 13(62) (2015)
- Dariusz Strzębicki, Metody zbierania danych o użytkownikach w procesie budowy komercyjnych stron WWW , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 7(56) (2012)
- Dariusz Strzębicki, Funkcje międzynarodowych horyzontalnych rynków elektronicznych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 11(60) (2014)
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.