Main Article Content
Article Details
Aaker D.: Building strong brands. The Free Press, New York, 1996.
Armitage C.J., Conner M.: Efficacy of the theory of planned behaviour: A meta-analytic review. British Journal of Social Psychology 40/2001, s. 471-499. (Crossref)
Cichocka I., Pieczonka W.: Struktura jakości produktów żywnościowych współczesnego konsumenta. Problemy Jakości 8/2004, s. 13-18.
del Río B., Vázquez R., Iglesias V.: The role of the brand name in obtaining differential advantages. Journal of Product & Brand Management 10/2001,s. 452-465. (Crossref)
Douglas S.P., Craig C.S.: Collaborative and iterative translation: An alternative approach to back translation. Journal of International Marketing 15(1)/2007, s. 30-43. (Crossref)
Fisher M., Völckner F., Sattler H.: How important are brands? A cross category, crosscountry study. Journal of Marketing Research 5/2010, s. 823-839. (Crossref)
Garbarski L.: Zachowania nabywców. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001.
Gorbaniuk O.: Personifikacja marki. Perspektywa psychologiczna i marketingowa. Wydawnictwo KUL, Lublin 2011.
Gutkowska K., Sajdakowska M., Żakowska-Biemans S., Kowalczuk I., Kozłowska A., Olewnik-Mikołajewska A.: Poziom akceptacji zmian na rynku żywności pochodzenia zwierzęcego w opinii konsumentów. Żywność. Nauka. Technologia. Jakość 5/2012, s. 187- 202.
Jalivand M., Samiei N., Mahdavina S.: The effect of brand equity components on purchase intention: An application of Aaker's model in the automobile industry. International Business and Management 2/2011, s. 149-158.
Jarmużek R., Banaszak A.: Korzyści i ich reprezentacja w różnych mediach reklamy. [w:] Psychologia a promocja: w poszukiwaniu skuteczności, W. Paluchowski, G. Bartkowiak (red.), Wydawnictwo Ryś, Poznań 2004, s. 371-397.
Kabacińska A., Babicz-Zielińska E.: Wpływ marki na akceptację cech sensorycznych jogurtów. Żywność. Nauka. Technologia. Jakość 4/2009, s. 388-394.
Keller K.: Conceptualizing, measuring, and managing customer-based brand equity. Journal of Marketing 57/1993, s. 1-22. (Crossref)
Laguna M.: Self-efficacy, self-esteem, and entrepreneurship among the unemployed. Journal of Applied Social Psychology 43/2013, s. 253-262. (Crossref)
McClure S., Li J., Tomlin D., Cypert K., Montague L., Montague P.: Neural correlates of behavioral preference for culturally familiar drinks. Neuron 2/2004, s. 379-387. (Crossref)
Nowak M., Trziszka T.: Zachowania konsumentów na rynku mięsa drobiowego. Żywność. Nauka. Technologia. Jakość 1/2010, s. 114-120.
Plummer J.: How personality makes a difference. Journal of Advertising Research 24/1984, s. 27-31.
Połom A., Baryłko-Piekielna N.: Analiza czynników decydujących o preferencjach polskich konsumentów mięsa wieprzowego. Żywność. Nauka. Technologia. Jakość 3/2004, s. 7-23.
Szwacka-Mokrzycka, J.: A study on food brand. Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2011.
Razmus W.: Psychospołeczne korzyści w wizerunku marki produktu. (Niepublikowana rozprawa doktorska). Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Lublin 2013.
Tsai S.: Utility, cultural symbolism and emotion: A comprehensive model of brand purchase value. International Journal of Research in Marketing 22/2005, s. 277-291. (Crossref)
Wawszczak S., Śmiechowska M., Sterczyński R.: Próba identyfikacji czynników wpływających na preferencje młodych kobiet wobec piw ciemnych produkowanych metodą tradycyjną. Żywność. Nauka. Technologia. Jakość 1/2012, s. 196-205.
Downloads
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.