Main Article Content
Article Details
Bakos J. Y.: Information links and electronic marketplaces: the role of inter-organizational information systems in vertical markets. Journal of Management Information Systems, Nr 8/2,1991. (Crossref)
Bocij P., Chaffey D., Grasley A., Hickie S.: Business Information Systems. Pearson Education Limited, Essex 2006.
Clarke R.: Electronic Data Interchange (EDI): An Introduction. Rok 1998,www.anu.edu.au/Roger.Clarke/EC/EDIIntro.html.
Frohlich M.: e-Integration in the Supply Chain: Barriers and Performance. Decision Sciences, Nr 33/4. (Crossref)
Gattiker T., Godhue D.: What Happens After ERP Implementation: Understanding the Impact of Interdependence and Differentiation on Planet-Level Outcomes. MIS Quarterely Nr 29/3, 2005. (Crossref)
Główny Urząd Statystyczny: Wykorzystanie ICT w przedsiębiorstwach i gospodarstwach domowych, http://stat.gov.pl.
Irani Z., Dwivedi Y., Williams M.: Understanding consumer adoption of broad band: an extention of technology acceptance model. Journal of Operational Research Society, 2009, Nr 60/10. (Crossref)
Kowtha N., Choon T.: Determinants of website development: a study of electronic commerce in Singapore. Information & Management, Nr 39/3, 2001. (Crossref)
Lansiti M, Levien R.: The Keystone Advantage: What the New Dynamics of Business Ecosystems Mean for Strategy, Innovation, and Sustainability. Harvard Business School Press. Boston 2004.
Lenart A.: Systemy informatyczne zarządzania (W:) Informatyka ekonomiczna, red. S. Wrycza.PWE, Warszawa 2010.
Morris M., Venkatesh V.: Job Characteristics and Job Satisfaction: Understanding the Role of Enterprise Resource Planning System Implementation. MIS Quarterely, Nr 34/1, 2010. (Crossref)
Nwankpa J., Roumani K., Brandyberry Y., Guffrida A, Hu M., Shanker M.: Understanding the Link between Initial ERP System and ERP enabled Adoption. Information Resources Management Journal, 2013, Nr 26/4. (Crossref)
OECD: ICT and Economic Growth: Evidence from OECD Countries, Industries and Firms. OOECD Publications 2003.
Porter M.: Strategy and the Internet. Harvard Business Review, Marzec 2001.
Prekumar G.: A meta analysis of research on information technology implementation in small business. Journal of Organizational Computing and Electronic Commerce, Nr 13/2, 2003. (Crossref)
Rogers E.: Diffusion of Innovations. Free Press, New York 2003.
Williamson E. A.: An evaluation of inter-organisational information systems development on business partnership relations. International Journal of Business Science and Applied Management, Nr 2/3, 2007. (Crossref)
Zwass V.: Electronic Commerce: Structures and Issues. International Journal of Electronic Commerce, Nr 1/1, 1996. (Crossref)
Downloads
- Wiesław Urban, Determinanty kształtowania jakości usługi podczas współprodukcji , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 13(62) (2015)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Dariusz Strzębicki, Sprzedaż produktów rolnych przez Internet , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 5(54) (2011)
- Dariusz Strzębicki, Rola postów facebookowych w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw przemysłu spożywczego , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 19(68) (2018)
- Dariusz Strzębicki, Uwarunkowania rozwoju systemów ERP w przedsiębiorstwach , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 17(66) (2017)
- Dariusz Strzębicki, Elementy i usługi polskich rynków elektronicznych produktów rolnych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 3(52) (2010)
- Dariusz Strzębicki, Metody zbierania danych o użytkownikach w procesie budowy komercyjnych stron WWW , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 7(56) (2012)
- Dariusz Strzębicki, Funkcje międzynarodowych horyzontalnych rynków elektronicznych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 11(60) (2014)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.