Main Article Content
Article Details
Borusiak B., Merchandising, [w:] Kompendium wiedzy o handlu, praca zbiorowa pod red. M. Sławińska, PWN, Warszawa 2008
Buttle F., Merchandising, "European Journal of Marketing" 1984, nr 6/7 (Crossref)
Chwałek J., Innowacje w handlu, PWE, Warszawa 1992
Chwałek J., Nowoczesny sklep, WSiP, Warszawa 1993
Drzazga M., Merchandising w przedsiębiorstwie handlowym, Wyd. AE w Katowicach, Katowice 2002
Foxall G.R, Goldsmith R.E, Psychologia konsumenta dla menedżera marketingu, PWN, Warszawa 1998
Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W., Marketing-punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 1996
Kopaliński W., Słownik wyrazów obcych i zwrotów obcojęzycznych, Wiedza Powszechna, Warszawa 1985
McGoldrick P.J., Retail marketing, McGraw-hill, London 1990
Nowacki R., Reklama, Gryfin 2006
Stanisławski J., Wielki słownik angielsko-polski, Wiedza Powszechna, Warszawa 1995
Stopczyński D., Marketing w Praktyce "Sztuka merchandisingu", 1996, Nr 12
Szulce H., Struktury i strategie w handlu, PWE, Warszawa 1998
Underhill P., Dlaczego kupujemy, MT Biznes, Warszawa 2001
Woytowicz-Neymann M., Kozierkiewicz R., Puławski M., English-Polish Business Dictionary, PWE, Warszawa 1991
Downloads
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.