Main Article Content
Article Details
Andrzejewska P., Firlej K.: Implementacja instrumentów marketingu internetowego na polskim rynku piwa, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 10 (59) 2013. (Crossref)
Baruah T.: Effectiveness of Social Media as a tool of communication and its potential for technology enabled connections: A micro-level study, International Journal of Scientific and Research Publications, Nr 2(5) 2012.
Grębosz M., Sluda D., Szymański G.: Social Media Marketing, Monografie Politechniki Łódzkiej, Łódź 2016.
Hajli N.: A study of the impact of social media on consumers, International Journal of Market Research. Nr 56/3 (2014). (Crossref)
Kotler Ph., Keller K.: Marketing, Wyd. REBIS, Poznań 2012.
Kotler Ph., Kartajaya H, Setiawan I.: Marketing 4.0: Moving from Traditional do Digital, Wiley, Hoboken, New Jersey 2017.
Liczmańska K.: Social media jako przestrzeń komunikacji z klientem w branży alkoholi wysokoprocentowych, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 9 (58) 2013. (Crossref)
Mazurek G.: Ewolucja wykorzystania mediów społecznościowych w marketingu, Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy, nr 45 (1/2016). (Crossref)
Mazurek-Łopacińska K.: Uczestnictwo w portalach społecznościowych w kontekście zmian zachodzących w konsumpcji i stylu życia Polaków, Handel Wewnętrzny, t. 3, 2011.
Shih C.: Era Facebooka, Wyd. Helion 2012.
Sundar S., Marathe S.: Personalization versus Customization: The Importance of Agency, Privacy, and Power Usage, Human Communication Research 36 (2010). (Crossref)
Downloads
- Nina Siemieniuk, Łukasz Siemieniuk, Tomasz Siemieniuk, Selected aspects of the use of chaos theory to support financial decisions , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 19(68) (2018)
You may also start an advanced similarity search for this article.
- Dariusz Strzębicki, Selling of agricultural products via the Internet , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 5(54) (2011)
- Dariusz Strzębicki, CONDITIONS FOR DEVELOPING ERP SYSTEMS IN ENTERPRISES , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 17(66) (2017)
- Dariusz Strzębicki, THE IMPLEMENTATION OF E-COMMERCE INFORMATION TECHNOLOGIES IN ENTERPRISES WITH PARTICULAR EMPHASIS ON FOOD INDUSTRY , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 13(62) (2015)
- Dariusz Strzębicki, Elements and services of the Polish electronic markets of agricultural products , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 3(52) (2010)
- Dariusz Strzębicki, Methods of Collecting User Data in the Process of Building Commercial Website , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 7(56) (2012)
- Dariusz Strzębicki, THE FUNCTIONS OF INTERNATIONAL HORIZONTAL ELECTRONIC MARKETPLACES , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 11(60) (2014)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.