Main Article Content
Article Details
Brzozowska-Poniedzielska I., Badania marketingowe jako narzędzie identyfikacji czynników przewagi konkurencyjnej na rynku detalicznych usług bankowych, niepublikowana praca doktorska, SGH, Warszawa 2011.
Dolecki S., Bankowość mobilna, Raport Horyzonty bankowości 2011, Bank, nr2/2011.
Cegera P., Nowości w bankach, Rzeczpospolita 5.01.2012
Grzegorczyk W., Marketing bankowy, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz-Łódź, 2004
Grzegorczyk W., Sibińska A., Krawiec W., Funkcjonalność stron internetowych banków a zachowania nabywców na rynku usług bankowych, Wydawnictwo UŁ, Łódź, 2009.
Kieżel M., Rozwój kart zbliżeniowych w kontekście potrzeb klientów banków detalicznych, Studia i materiały Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Wiedzą, nr 50/2011.
Kochalska M., Odradzają się placówki bankowe, ww. finanse.egospodarka.pl/56408(odczyt 15.11.2011)
Kochalska M., Liczba bankomatów w Polsce, WWW.finanse.egospodarka.pl (odczyt 19.11.2011)
Krześniak M., Prawie 10 mln osób obsługuje konto przez Internet, Rzeczpospolita, 26.10.2011.
Machtyłowicz K., Z palcem do banku, Bank nr 11/2012
Piocha S.,Radlińska K., Konkurencja i konkurencyjność sektora banków komercyjnych, Zeszyty Naukowe Politechniki Koszalińskiej, nr 2/2006
Raport o sytuacji banków w 2009 r., UKNF Warszawa 2010.
Raport UKNF Usługi bankowości elektronicznej dla klientów detalicznych. Charakterystyka i zagrożenia, Warszawa 2010, www. knf.gov.pl/Images/Raport Bankowosc-elektroniczna-tcm75-246.
Reda Z., Polisa z bankowego okienka, Rzeczpospolita, 6.10.2011
Samcik M., Bank dorzuci do oferty biały wywiad gospodarczy, Gazeta Wyborcza, 27.01.2012
Sektor bankowy w Polsce, ING Securities, 11.01.2008
Śliperski M., Bankassurance w Unii Europejskiej iw Polsce, Zarządzanie i Finanse, Warszawa 2001
Świecka B., Bankowość elektroniczna, Ce De Wu, Warszawa 2008.
Tarabasz A., Komunikacja z klientem za pośrednictwem Internetu na przykładzie wybranych banków, Wyd. UŁ, Łódź, 2012.
Rośnie zaufanie do banków, WWW.prnews.pl (odczyt 9.03.2011)
Zasuń R., Co trzeci klient nie ufa bankom, Gazeta Wyborcza, 30.05.2012
Audyt Bankowości Mikroprzedsiebiorstw 2010, Resarch International Pentor 2010,www.pentor.pl
WWW.blog.wig.edu.pl-Raport o sytuacji ekonomicznej banków Banki 2010(odczyt 15.12.2011)
WWW.//bankier.pl/wiadomosc/Analiza-wynikow-finansowych-bankow-spoldzielczych http.//forsal.pl/artykuly.
WWW.nbpportal.pl/np/-bloki/finanse/gusobankach(odczyt 20.01.2009)
WWW.biznes.onet.pl/rerdowy_rok_bankowej_reklamy,18543,4988713, Puls Biznesu, 4.01.2012 (odczyt 15.06.2012).
WWW.transakcje.pl/artykul.banki-zwieksza-liczbe-placowek, (odczyt 15.06.2010)
Downloads
- Dorota Grego-Planer, Katarzyna Liczmańska, Joanna Petrykowska, Korzyści wynikające z budowania trwałych relacji z klientami w firmach usługowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
- Waldemar Glabiszewski, Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa usługowego na rzecz budowania relacji w transferze technologii , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Wojciech Grzegorczyk, Nowe koncepcje marketingu w procesie tworzenia strategii marketingowej na rynkach międzynarodowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 17(66) (2017)
- Wojciech Grzegorczyk, Relacje między strategią marketingową a strategią finansowania , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 13(62) (2015)
- Wojciech Grzegorczyk, Problemy pomiaru rezultatów działań marketingowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 15(64) (2016)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.