Main Article Content
Article Details
Dellmann K., Controlling-Konzept [w:] Lexicon des Controlling, red. Ch. Schulte, Carl Hauser Verlag, Munchen-Wien, 1996.
Duliniec E., Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem, PWN, Warszawa 1999.
Godziszewski J., Controlling-system koordynacji przedsiębiorstwa, Przegląd Organizacji, nr8-9/1990. (Crossref)
Grzegorczyk W., Finansowe aspekty marketingu, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź, 2009.
Kaczmarczyk S., Badania marketingowe. Metody i techniki, PWE, Warszawa 1999.
Kłeczek R., Kowal, W., Woźniczka J., Strategiczne planowanie marketingowe, PWE, Warszawa 2001.
Kozielski R. (red), Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006.
Lenskold J. D., Pomiar rentowności inwestycji marketingowych, Wolters Kluwer, Kraków 2004, s. 67-80.
Niestrój R., Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne, PWN, Warszawa 1999, s. 17-23.
Nita B., Rachunkowość w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwa, Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2008.
Nowak E., Rachunkowość zarządcza strategiczna i operacyjna, Controlling i Rachunkowość Zarządcza,nr 5/2000.
Nowak E., Controlling w działalności przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa 2011.
Przybyłowski K., Hartley S.W., Kerin R.A., Rudelius W., Marketing, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1998.
Roselender R., Hart S. J., In Search of Strategic Management Accounting: Theoretical and Field Study Perspectives, "Management Accounting Research", Vol. 14, 2003. (Crossref)
Serfling K., Controlling, W. Kohlhammer GmbH, Stuttgart 1983.
Sobańska I., Kabalski P., Partner biznesowy - nowa rola specjalisty rachunkowości zarządczej,Przegląd Organizacji nr7/2014. (Crossref)
Szychta A., Etapy ewolucji I kierunki integracji metod rachunkowości zarządczej, Wyd.Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź, 2007.
Downloads
- Franciszek Kapusta, Zmiany strukturalne cukrownictwa polskiego , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 13(62) (2015)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Wojciech Grzegorczyk, Nowe koncepcje marketingu w procesie tworzenia strategii marketingowej na rynkach międzynarodowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 17(66) (2017)
- Wojciech Grzegorczyk, Problemy pomiaru rezultatów działań marketingowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 15(64) (2016)
- Wojciech Grzegorczyk, Strategie marketingowe polskich banków – próba oceny , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.