Main Article Content
Article Details
Brzozowska-Poniedzielska I., Badania marketingowe jako narzędzie identyfikacji czynników przewagi konkurencyjnej na rynku detalicznych usług bankowych, niepublikowana praca doktorska, SGH, Warszawa 2011.
Dolecki S., Bankowość mobilna, Raport Horyzonty bankowości 2011, Bank, nr2/2011.
Cegera P., Nowości w bankach, Rzeczpospolita 5.01.2012
Grzegorczyk W., Marketing bankowy, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz-Łódź, 2004
Grzegorczyk W., Sibińska A., Krawiec W., Funkcjonalność stron internetowych banków a zachowania nabywców na rynku usług bankowych, Wydawnictwo UŁ, Łódź, 2009.
Kieżel M., Rozwój kart zbliżeniowych w kontekście potrzeb klientów banków detalicznych, Studia i materiały Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Wiedzą, nr 50/2011.
Kochalska M., Odradzają się placówki bankowe, ww. finanse.egospodarka.pl/56408(odczyt 15.11.2011)
Kochalska M., Liczba bankomatów w Polsce, WWW.finanse.egospodarka.pl (odczyt 19.11.2011)
Krześniak M., Prawie 10 mln osób obsługuje konto przez Internet, Rzeczpospolita, 26.10.2011.
Machtyłowicz K., Z palcem do banku, Bank nr 11/2012
Piocha S.,Radlińska K., Konkurencja i konkurencyjność sektora banków komercyjnych, Zeszyty Naukowe Politechniki Koszalińskiej, nr 2/2006
Raport o sytuacji banków w 2009 r., UKNF Warszawa 2010.
Raport UKNF Usługi bankowości elektronicznej dla klientów detalicznych. Charakterystyka i zagrożenia, Warszawa 2010, www. knf.gov.pl/Images/Raport Bankowosc-elektroniczna-tcm75-246.
Reda Z., Polisa z bankowego okienka, Rzeczpospolita, 6.10.2011
Samcik M., Bank dorzuci do oferty biały wywiad gospodarczy, Gazeta Wyborcza, 27.01.2012
Sektor bankowy w Polsce, ING Securities, 11.01.2008
Śliperski M., Bankassurance w Unii Europejskiej iw Polsce, Zarządzanie i Finanse, Warszawa 2001
Świecka B., Bankowość elektroniczna, Ce De Wu, Warszawa 2008.
Tarabasz A., Komunikacja z klientem za pośrednictwem Internetu na przykładzie wybranych banków, Wyd. UŁ, Łódź, 2012.
Rośnie zaufanie do banków, WWW.prnews.pl (odczyt 9.03.2011)
Zasuń R., Co trzeci klient nie ufa bankom, Gazeta Wyborcza, 30.05.2012
Audyt Bankowości Mikroprzedsiebiorstw 2010, Resarch International Pentor 2010,www.pentor.pl
WWW.blog.wig.edu.pl-Raport o sytuacji ekonomicznej banków Banki 2010(odczyt 15.12.2011)
WWW.//bankier.pl/wiadomosc/Analiza-wynikow-finansowych-bankow-spoldzielczych http.//forsal.pl/artykuly.
WWW.nbpportal.pl/np/-bloki/finanse/gusobankach(odczyt 20.01.2009)
WWW.biznes.onet.pl/rerdowy_rok_bankowej_reklamy,18543,4988713, Puls Biznesu, 4.01.2012 (odczyt 15.06.2012).
WWW.transakcje.pl/artykul.banki-zwieksza-liczbe-placowek, (odczyt 15.06.2010)
Downloads
- Dorota Grego-Planer, Katarzyna Liczmańska, Joanna Petrykowska, BENEFITS RESULTING FROM DEVELOPING LASTING RELATIONSHIPS WITH CUSTOMERS IN COMPANIES RENDERING SERVICES , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 10(59) (2013)
- Waldemar Glabiszewski, Creating the image of a company rendering services for the purpose of building relationships in the technology transfer process , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 9(58) (2013)
You may also start an advanced similarity search for this article.
- Wojciech Grzegorczyk, NEW MARKETING CONCEPTS IN THE PROCESS OF MARKETING STRATEGY BUILDING ON INTERNATIONAL MARKETS , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 17(66) (2017)
- Wojciech Grzegorczyk, INTERRELATIONS OF MARKETING AND FINANCING STRATEGIES , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 13(62) (2015)
- Wojciech Grzegorczyk, THE PROBLEMS OF MARKETING PERFORMANCE MEASUREMENT , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 15(64) (2016)

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.