Main Article Content
Article Details
Dębski W., Prognozowanie sprzedaży, CIM Warszawa 1998
Dittmann P., Prognozowanie w przedsiębiorstwie, Wolters Kluwer, Kraków 2008
Godziszewski J., Controlling-system koordynacji przedsiębiorstwa, Przegląd Organizacji, nr 8-9/1990 (Crossref)
Kabalski P., Sobańska I., Partner biznesowy-nowa rola specjalisty od rachunkowości zarządczej, Przegląd Organizacji, nr 7/2014 (Crossref)
Kaczmarczyk S., Badania marketingowe. Metody i techniki, PWE, Warszawa 1999
Karasiewicz G., Wydatki marketingowe polskich przedsiębiorstw, Marketing i Rynek nr 8/2014
Karasiewicz G., Skorek M., Wilczak A., Efektywność działań marketingowych a marketingowa marża brutto, w: Ekspansja czy regres marketingu, PWE, Warszawa 2006
Karcz K., Kędzior Z. Badania marketingowe w praktyce, PWE, Warszawa 1997
Kotler Ph. Marketing, Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner i S-ka, Warszawa 1994
Kozielski R. (red.) Wskaźniki marketingowe, Woters Kluwer, Kraków 2006
Lenskold D., Pomiar rentowności inwestycji marketingowych, Wolters Kluwer Kraków 2004
Niestrój R., Finansowe aspekty planowania marketingowego, w: Marketing, koncepcje, badania, zarządzanie, PWE Warszawa 2002
Nita B., Rachunkowość w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Wolters Kluwer, Kraków 2008
Nowak E., Rachunkowość zarządcza strategiczna i operacyjna, Controlling i rachunkowość Zarządcza, nr 5/2000
Nowak E., Controlling w działalności przedsiębiorstwa, PWE Warszawa 2011
Sławińska M., Marketing jako koncepcja zarządzania -trendy rozwoju, Marketing i Rynek, nr 8
Downloads
- Eugeniusz Michalski, Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 15(64) (2016)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Wojciech Grzegorczyk, Nowe koncepcje marketingu w procesie tworzenia strategii marketingowej na rynkach międzynarodowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 17(66) (2017)
- Wojciech Grzegorczyk, Relacje między strategią marketingową a strategią finansowania , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 13(62) (2015)
- Wojciech Grzegorczyk, Strategie marketingowe polskich banków – próba oceny , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.