Main Article Content
Article Details
Agile marketing -przyszłość czy utopia?-www.ispro.pl/blog/agile-marketing-pryzszlosc-czyutopia/ (22.12.2016)
Backhaus K., Buschken J., Voeth M., Internationales Marketing,(2003). Stuttgart, Schaeffer Poeschl Verlag
Berndt R., Altobelli C., Sander M., Internationales Marketing-Management,(2003), Berlin Heidelberg, New York, Springer Verlag (Crossref)
Chan Kim, W., Mauborgne R., Strategia błękitnego oceanu, Wyd. MT Biznes, Warszawa 2005.
Grzegorczyk W., Marketing na rynku międzynarodowym, (2013), Warszawa, Wolters Kluwer.
Halligan B., Shah D., Inbound marketing, Helion, Gliwice 2010. (Crossref)
Limański A., Drabik I., Marketing międzynarodowy(2010), Warszawa, Difin
Meissner H.G., Aussenhandel,(1981). Stuttgart, Schaeffer-Poeschl Verlag
Rymarczyk J., Internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa. (2004), Warszawa, PWE
Wiktor J.W., Oczkowska R., Żbikowska A., Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki.(2008), Warszawa, PWE.
Wrzosek W.,(red.) (2004) Strategie marketingowe, Warszawa, PWE.
Zentes J, Swoboda B., Schramm-Klein H., Internationales Marketing,(2006) Munchen, Verlag Vahlen.
Downloads
- Anna Augustyn, Magdalena Florek, Marta Hereźniak, W poszukiwaniu wiarygodnych metod pomiaru skuteczności budowania marek miast , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 17(66) (2017)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Wojciech Grzegorczyk, Relacje między strategią marketingową a strategią finansowania , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 13(62) (2015)
- Wojciech Grzegorczyk, Problemy pomiaru rezultatów działań marketingowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 15(64) (2016)
- Wojciech Grzegorczyk, Strategie marketingowe polskich banków – próba oceny , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.