Main Article Content
Article Details
Dellmann K., Controlling-Konzept [w:] Lexicon des Controlling, red. Ch. Schulte, Carl Hauser Verlag, Munchen-Wien, 1996.
Duliniec E., Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem, PWN, Warszawa 1999.
Godziszewski J., Controlling-system koordynacji przedsiębiorstwa, Przegląd Organizacji, nr8-9/1990. (Crossref)
Grzegorczyk W., Finansowe aspekty marketingu, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź, 2009.
Kaczmarczyk S., Badania marketingowe. Metody i techniki, PWE, Warszawa 1999.
Kłeczek R., Kowal, W., Woźniczka J., Strategiczne planowanie marketingowe, PWE, Warszawa 2001.
Kozielski R. (red), Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006.
Lenskold J. D., Pomiar rentowności inwestycji marketingowych, Wolters Kluwer, Kraków 2004, s. 67-80.
Niestrój R., Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne, PWN, Warszawa 1999, s. 17-23.
Nita B., Rachunkowość w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwa, Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2008.
Nowak E., Rachunkowość zarządcza strategiczna i operacyjna, Controlling i Rachunkowość Zarządcza,nr 5/2000.
Nowak E., Controlling w działalności przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa 2011.
Przybyłowski K., Hartley S.W., Kerin R.A., Rudelius W., Marketing, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1998.
Roselender R., Hart S. J., In Search of Strategic Management Accounting: Theoretical and Field Study Perspectives, "Management Accounting Research", Vol. 14, 2003. (Crossref)
Serfling K., Controlling, W. Kohlhammer GmbH, Stuttgart 1983.
Sobańska I., Kabalski P., Partner biznesowy - nowa rola specjalisty rachunkowości zarządczej,Przegląd Organizacji nr7/2014. (Crossref)
Szychta A., Etapy ewolucji I kierunki integracji metod rachunkowości zarządczej, Wyd.Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź, 2007.
Downloads
- Franciszek Kapusta, STRUCTURAL CHANGES OF POLISH SUGAR INDUSTRY , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 13(62) (2015)
You may also start an advanced similarity search for this article.
- Wojciech Grzegorczyk, NEW MARKETING CONCEPTS IN THE PROCESS OF MARKETING STRATEGY BUILDING ON INTERNATIONAL MARKETS , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 17(66) (2017)
- Wojciech Grzegorczyk, THE PROBLEMS OF MARKETING PERFORMANCE MEASUREMENT , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 15(64) (2016)
- Wojciech Grzegorczyk, MARKETING STRATEGIES OF POLISH BANKS – EVALUATION ATTEMPT , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 10(59) (2013)

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.