Main Article Content
Article Details
Antonides G., Van Raaij W. F., Zachowanie konsumenta. Podręcznik akademicki, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003
Dennis W.: Group Value Through Children's Drawings. John Wiley and Sons, New York, NY 1966 after Azura O, Kamaruzaman J.: Brand Perception among School Children, Asian Social Science, Vol. 4 no. 7, July 2008.
Doliński D., Psychologiczne mechanizmy reklamy, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2010.
Gorn G.J., Florsheim R.: The effects of Commercials for Adult Products on Children, Journal of Consumer Research, Vol. 11, March 1985. (Crossref)
Grossbart C.: Parental Style and Consumer Socialization of Children, Journal of Consumer Research, Vol. 15,1988. (Crossref)
Jasielska A., Maksymiuk R. A.: Dorośli reklamują, dzieci kupują. Kinder marketing i psychologia, Wydawnictwo Naukowe Scholar, Warszawa 2010.
Lindstrom M.: Dziecko reklamy, Świat Książki, Warszawa 2005.
McNeal J., The Kids Market: Myths and Realities, Paramount Market Publishing, USA 1999.
Mukherjee G.: Advertisements- Shaping a Child's Future: An Indian Insight", Advertising Express, October 2007.
Piaget J.: Jak sobie dziecko wyobraża świat, Wydawnictwo naukowe PWN, Warszawa 2003.
Singh S., Kaur P.: the Impact of Advertisements on Children and Their Parents, Buying Behavior: An Analytical Study, The IUP Journal of Marketing Management, Vol. X, No. 3, 11.
Wolny R.: Metody badania rynku młodych konsumentów - problemy metodyczne, in: Metody marketingowe. Metody, tendencje, zastosowanie. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 2003.
Zaltman G.: Rethinking marketing research: Putting people back. Journal of Marketing Research, Vol. 34, 1997 after O. Azura, J. Kamaruzaman: Brand Perception among School Children, Asian Social Science, Vol. 4 no. 7, July 2008. (Crossref)
http://hatalska.com/2012/02/13/penetracja-smartfonow-w-polsce-dane-za-2011/ (February 2012) according to research of GFK Polonia.
http://www.medico-pedagogy.org/childrenpicturesummaryJ_Ewp.pdf
Downloads
- Anna Augustyn, Magdalena Florek, Marta Hereźniak, W poszukiwaniu wiarygodnych metod pomiaru skuteczności budowania marek miast , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 17(66) (2017)
- Anna Rybak, Zarządzanie marką w e-przestrzeni , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
- Wioletta Krawiec, Czynniki motywujące i demotywujące menedżerów instytucji kultury w obszarze budowania marki miasta Łodzi – wyniki badań , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 22(71) (2019)
- Barbara Mróz-Gorgoń , Nazwisko jako forma marki na przykładzie marek: Chopin i Mozart , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)
- Zdenka Kádeková, Lubica Kubicova, The Use of Marketing Communication Tools by DANONE Company , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 7(56) (2012)
- Katarzyna Liczmańska, Social media jako przestrzeń komunikacji z klientem w branży alkoholi wysokoprocentowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.