Zarządzanie marką w e-przestrzeni

Main Article Content

Anna Rybak


Słowa kluczowe : zarządzanie marką, marka, analiza marki
Abstrakt
Budowanie marki w świecie wirtualnym jest warunkiem koniecznym dla rozwoju przedsiębiorstwa. Pytaniem otwartym pozostaje tylko jak wzmocnić tożsamość marki, by stała się ona lubiana i szanowana przez interesariuszy. Marka winna definiować przedsiębiorstwo, stwarzać poczucie luksusu i wartości dla każdego klienta, pracownika czy właściciela. Powinna być energią, prowadzącą do zmian, które dostarczą nadzwyczajnych wyników. Lepsze dopasowanie się do potrzeb, upodobań i oczekiwań klientów pozwoli przedsiębiorstwu na osiągnięcie sukcesu.

Article Details

Jak cytować
Rybak, A. (2013). Zarządzanie marką w e-przestrzeni. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (10(59), 620–630. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2013.10.59.113
Bibliografia

Aakard D. A., Joahimstaller E.: Brand Leadership. Simon & Schuster UK Ltd., London 2002

Altkorn J.: Strategia marki. PWE, Warszawa 1999

Anholt S.: Brad New Justice. How Branding Place and Products Can Help the Developing World. Elsevier Butterworth-Heinemann, Oxford 2005

Cleland R.: Building brands on the internet. Vanguard Brand Management, January 2002

Dinnie K.: Nation Branding. Concepts, Issues, Practice. Elsevier Butteroworth - Neinemann, Oxford 2008

Fisk P.: Geniusz biznesu. Kreatywne podejście do rozwoju firmy. Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2009

Gladwell M.: Błysk! Potęga przeczucia. Wyd. Znak, Warszawa 2007

Hereźniak M.: Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju. PWE, Warszawa 2011

Huang R., Sarigöllü E.: How brand awareness relates to market outcome, brand equity, and the marketing mix. Journal of Business Research 65/2012 (Crossref)

Joachimsthaler E., Aaker D. A.: Jak stworzyć markę bez wykorzystani środków masowego przekazu. [W:] Zarządzanie marką. Harvard Business Review, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2006

Łysik Ł., Kutera R.: Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa. [w:]C. M. Olszak, E. Ziemba (red.) System inteligencji biznesowej jako przedmiot badań ekonomicznych. Studia Ekonomiczne, Zaszyty Naukowe nr 113, Katowice 2012

Radziszewska A.: Wykorzystanie kreatywności prosumentów w kontekście rozwoju mediów społecznościowych [w:] C. M. Olszak, E. Ziemba (red.) System inteligencji biznesowej jako przedmiot badań ekonomicznych. Studia Ekonomiczne, Zaszyty Naukowe nr 113, Katowice 2012

Rybak A.: Kreatywne podejście do marki. [w:] A. Lipka, S. Waszczak: Ekonomia kreatywności. Jakość kapitału ludzkiego jako stymulator wzrostu społecznogospodarczego. Studia Ekonomiczne, Zaszyty Naukowe nr 114, Katowice 2012

Smaga M., Bonek T.: Jak promować się w mediach społecznościowych ? Poradnik dla przedsiębiorców. Www. Interaktywnie.com

Tajfel H., Turner J. C.: The social identity theory of intergroup behaviour. [w:] S. Worchel & W. G. Austin (Eds.), Psychology of intergroup relations Chicago: Nelson-Hall. 1986, 2nd ed.

http://www.comscoredatamine.com/2013/02/uk-leads-online-engagement-across-europe/

http://www.forbes.com/sites/theyec/2012/10/13/5-steps-to-evaluate-your-companysdigital

http://www.internetworldstats.com/eu/pl.htm

http://www.internetstandard.pl/news/388727/Rozszerzona.Rzeczywistosc.w.sluzbie.Twojej.firmy.html

Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.