Percepcja marek własnych przez nabywców produktów żywnościowych
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
marki własne, rynek marek własnych, konsumencka percepcja marek własnych
Abstrakt
W pracy przedstawiono wyniki badań konsumenckich, których celem była charakterystyka postrzegania marek własnych przez nabywców produktów żywnościowych. Informacje pochodziły z badań pierwotnych, przeprowadzonych na grupie 217 osób. Otrzymane wyniki pozwoliły na określenie sposobu interpretacji pojęcia „marki własne” przez respondentów. Uzyskano także hierarchię czynników decydujących o pierwszym zakupie produktów opatrzonych marką własną, jak również ogólną opinię respondentów na temat tych produktów. Określono również oczekiwania respondentów względem produktów marek własnych, a także wskaźniki znajomości tych marek.
Article Details
Jak cytować
Matysik-Pejas, R., Sowula, M., & Szafrańska, M. (2013). Percepcja marek własnych przez nabywców produktów żywnościowych. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (10(59), 475–483. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1308
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Inne teksty tego samego autora
- Monika Szafrańska, Czynniki determinujące poziom świadomości finansowej młodzieży akademickiej , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 24(73) (2020)
- Renata Matysik-Pejas, Szymon Szlachta, Product placement jako instrument komunikacji marketingowej – wyniki badań konsumenckich , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 3(52) (2010)
- Agnieszka Kozioł, Monika Szafrańska, Zachowania lojalnościowe klientów banków spółdzielczych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 3(52) (2010)
- Monika Szafrańska, Czynniki determinujące zachowania wiejskich gospodarstw domowych na rynku płatności bezgotówkowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)