Main Article Content
Article Details
Collins A., Burt S.: Market Sanctions, Monitoring and Vertical Coordination within Retailer-Manufacturer Relationships - The Case of Retail Brand Suppliers. European Journal of Marketing 37/2003. (Crossref)
Domański T.: Strategie marketingowe dużych sieci handlowych. PWN, Warszawa 2001.
Górska-Warsewicz H.: Teoretyczne aspekty rozwoju marek handlowych. Przegląd Mleczarski 12/2006.
Górska-Warsewicz H., Pałaszewszka-Reindl T.: Marki handlowe na rynku produktów żywnościowych. Handel Wewnętrzny, numer specjalny, czerwiec 2006.
http://www.mcbride.co.uk/leadership-in-private-label/the-european-market.
Kosicka-Gębska M., Tul-Krzyszczuk A., Gębski J.: Handel detaliczny żywnością w Polsce. SGGW, Warszawa 2011.
Lubańska A.: Znaczenie marek własnych sieci handlowych w Polsce. Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej 87/2011. (Crossref)
Od marki z przeszłością do marki z przyszłością. Retail Review Poland- trendy i oczekiwania 2009/2010; wersja elektroniczna: http://issuu.com/marketing-news/docs/retail_review_poland.
Philipsen K., Kolind J: Supplier and retailer collaboration over the creation of me-too and own brand private labels. Ledelse & Erhvervsřkonomi 2/2012.
Raport - Produkty żywnościowe oferowane pod własną marką sieci handlowych, UOKiK, Warszawa 2011; wersja elektroniczna: www.uokik.gov.pl/download.php?plik=11321.
Retail Private Label Brands in Europe. Current and Emerging Trends, SymphonyIRI Group, 2011; wersja elektroniczna: http://pl.scribd.com/doc/75431559/Special-Report-%E2%80%93-Retail-Private-Label-Brands-in-Europe-Current-and-Emerging-Trends.
Twardzik K.: Marka własna w Polsce zyskuje na wartości; wersja elektroniczna: http://www.pmrpublications.com/product/Marki-wlasne-detalistow-Polska-2012.
Downloads
- Monika Szafrańska, Czynniki determinujące poziom świadomości finansowej młodzieży akademickiej , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 24(73) (2020)
- Agnieszka Kozioł, Monika Szafrańska, Zachowania lojalnościowe klientów banków spółdzielczych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 3(52) (2010)
- Renata Matysik-Pejas, Szymon Szlachta, Product placement jako instrument komunikacji marketingowej – wyniki badań konsumenckich , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 3(52) (2010)
- Monika Szafrańska, Czynniki determinujące zachowania wiejskich gospodarstw domowych na rynku płatności bezgotówkowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.