Main Article Content
Article Details
Grzegorczyk W.: Marketing bankowy, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz-Łódź 2004
Kata R.: Endogeniczne i instytucjonalne czynniki kształtujące powiązania finansowe gospodarstw rolnych z bankami, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2011
Koźliński T: Porównanie wyników badań ubankowienia Polaków przeprowadzonych przez NBP w 2006 i 2009 r. NBP, Departament Systemu Płatniczego, Warszawa 2009
Maison D.: Postawy Polaków wobec obrotu bezgotówkowego. NBP, Warszawa 2010
Polasik, M., Marzec, J., Fiszeder P., Górka J.: Modelowanie wykorzystania metod płatności detalicznych na rynki polskim. NBP, Departament Edukacji Wydawnictw, Warszawa 2012
Rocznik Statystyczny Województw GUS 2010, Zakład Wydawnictw Statystycznych, Warszawa
Strategia rozwoju obrotu bezgotówkowego w Polsce na lata 2010-2013. NBP, ZBP, eKoalicja, Warszawa 2009
Downloads
- Monika Szafrańska, Czynniki determinujące poziom świadomości finansowej młodzieży akademickiej , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 24(73) (2020)
- Agnieszka Kozioł, Monika Szafrańska, Zachowania lojalnościowe klientów banków spółdzielczych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 3(52) (2010)
- Renata Matysik-Pejas, Marta Sowula, Monika Szafrańska, Percepcja marek własnych przez nabywców produktów żywnościowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.