Main Article Content
Article Details
Adamska A.: Między reklamą a product placement. Wersja elektroniczna: www.bankier.pl/wiadomosc/Product-placement-miedzy-reklama-a-public-relations-1974252.html
Adamska A: W kierunku product placement. Wersja elektroniczna: www.bankier.pl/wiadomosc/W-kierunku-product-placement-1986171.html
BudzyńskiW: Reklama, techniki skutecznej perswazji. Wyd. Poltext Warszawa 2006.
Czarnecki A: Product placement. Niekonwencjonalny sposób promocji. PWE, Warszawa 2003.
Doliński D.: Psychologiczne mechanizmy reklamy. GWP, Gdańsk 2005.
Matysik-Pejas R :Oddziaływanie reklamy na nabywców produktów żywnościowych. Handel Wewnętrzny, numer specjalny, czerwiec 2006.
Nowacki R: Reklama. Wyd. Difin, Warszawa 2005.
Pardun C.J., McKee K.B.: Product placement as public relations: an exploratory study of the role of public relations firm. Public Relations Review, 25, 1999. (Crossref)
Rynek reklamowy w Polsce. Prognoza 2007-2009. Ad. Media Raport: www.egospodarka.pl/pliki/Rynek_reklamy_ogolem_IVQ2006.pdf
Strużyński M., Heryszek T.: Nowoczesna reklama na współczesnym rynku. Wyd. Difin, Warszawa 2007.
Downloads
- Renata Matysik-Pejas, Marta Sowula, Monika Szafrańska, Percepcja marek własnych przez nabywców produktów żywnościowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.