Main Article Content
Article Details
Dębski W., Prognozowanie sprzedaży, CIM Warszawa 1998
Dittmann P., Prognozowanie w przedsiębiorstwie, Wolters Kluwer, Kraków 2008
Godziszewski J., Controlling-system koordynacji przedsiębiorstwa, Przegląd Organizacji, nr 8-9/1990 (Crossref)
Kabalski P., Sobańska I., Partner biznesowy-nowa rola specjalisty od rachunkowości zarządczej, Przegląd Organizacji, nr 7/2014 (Crossref)
Kaczmarczyk S., Badania marketingowe. Metody i techniki, PWE, Warszawa 1999
Karasiewicz G., Wydatki marketingowe polskich przedsiębiorstw, Marketing i Rynek nr 8/2014
Karasiewicz G., Skorek M., Wilczak A., Efektywność działań marketingowych a marketingowa marża brutto, w: Ekspansja czy regres marketingu, PWE, Warszawa 2006
Karcz K., Kędzior Z. Badania marketingowe w praktyce, PWE, Warszawa 1997
Kotler Ph. Marketing, Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner i S-ka, Warszawa 1994
Kozielski R. (red.) Wskaźniki marketingowe, Woters Kluwer, Kraków 2006
Lenskold D., Pomiar rentowności inwestycji marketingowych, Wolters Kluwer Kraków 2004
Niestrój R., Finansowe aspekty planowania marketingowego, w: Marketing, koncepcje, badania, zarządzanie, PWE Warszawa 2002
Nita B., Rachunkowość w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Wolters Kluwer, Kraków 2008
Nowak E., Rachunkowość zarządcza strategiczna i operacyjna, Controlling i rachunkowość Zarządcza, nr 5/2000
Nowak E., Controlling w działalności przedsiębiorstwa, PWE Warszawa 2011
Sławińska M., Marketing jako koncepcja zarządzania -trendy rozwoju, Marketing i Rynek, nr 8
Downloads
- Eugeniusz Michalski, MARKETING MANAGEMENT OF ENTERPRISE , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 15(64) (2016)
You may also start an advanced similarity search for this article.
- Wojciech Grzegorczyk, NEW MARKETING CONCEPTS IN THE PROCESS OF MARKETING STRATEGY BUILDING ON INTERNATIONAL MARKETS , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 17(66) (2017)
- Wojciech Grzegorczyk, INTERRELATIONS OF MARKETING AND FINANCING STRATEGIES , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 13(62) (2015)
- Wojciech Grzegorczyk, MARKETING STRATEGIES OF POLISH BANKS – EVALUATION ATTEMPT , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 10(59) (2013)

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.