Main Article Content
Article Details
AMA (2015), https://www.ama.org/AboutAMA/Pages/Definition-of-Marketing.aspx (10.30.2015)
Armstrong G., Kotler Po., Trifts V., Buchwitz L. A. (2015), Marketing. An Introduction, Pearson Prentice Hall, Toronto, 5
Bartlett Ch. A., Beamish P.W., (2011) Transnational Management, McGraw Hill, New York, 434, 511-512
Daft R. L., Armstrong A., (2015) Organization Theory and Design, NELSON Education, Toronto, 253
Kotler Ph., Keller K. L., (2006), Marketing Management, Pearson Prentice Hall, New Jersey, 56, 78
Meta Markets, 2015, http://www.marketing91.com/meta-markets/ (10.30.2015)
Michalski E., 2015, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 35, 63
Michalski E., 2012, Marketing, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 451-453
Roy E. (2014), http://www.tradeready.ca/2014/fittskills-refresher/six-steps-creating-clear-useful-trade-research-objectives/ (12.11.2014)
Stiglitz J. E., (2002), Globalization and Its Discontents, W. W. Norton, New York, 36
Zeithaml V. A, Bitter M. J., Gremler D. D., (2009), Services Marketing, McGraw Hill, Boston, 353 (Crossref)
Downloads
- Agata Niemczyk, Czas wolny jako czynnik rozwoju gospodarczego kontekst kulturowy , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 15(64) (2016)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Eugeniusz Michalski, Strategie marketingowe rozwoju produktu , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
- Eugeniusz Michalski, STRATEGIES FOR INTERNATIONAL ENTERPRISE COMPETITION , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 21(70) (2019)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.