Main Article Content
Article Details
2010. Online [23.03.2011]. Available: http://www.tnslobal.sk/docs/Ponuka_Slovensko_a_internet_2010.pdf
Analýza reklamného a mediálneho trhu 2008 - 2009. 2010. Online [23.03.2011]. Available on internet: < http://www.tns-global.sk/docs/prezentacia2009_FINAL.pdf>
LABSKÁ H., TAJTÁKOVÁ M., LOYDLOVÁ M., MIKLOŠÍK A.: Marketingová komunikácia II, 1.vydanie, Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM Bratislava, 2008, 10-16 s., 154 s., ISBN 978-80-225- 2485-8
KRETTER A., a kol: Marketing: 3. vydanie, Nitra: Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2008, 107-110 s., 264, ISBN 978-80-552-0134-4
Downloads
- Mária Holienčinová, Ľudmila Nagyová, Ingrida Sedliaková, Badania behawioralne zewnętrznych cech pieczywa i wypieków w Republice Słowackiej , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 12(61) (2014)
- Mária Holienčinová, Ľudmila Nagyová, Ingrida Sedliaková, Rozwiązanie kwestii CSR i wyzwań marketingowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 12(61) (2014)
- Katarína Kleinová, Ľudmila Nagyová, Petra Waldnerová, Zachowania konsumentów na rynku wina w regionie Nitry , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
- Andrea Bolčáková, Veronika Gašparíková, Ľudmila Nagyová, Efficiency of TV Advertising Spots Promoting Non-alcoholic Drink Kofola , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 7(56) (2012)

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.