Main Article Content
Article Details
BOUČKOVÁ Jana a kol. 2003. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
DE PELSMACKER Patrick. 2003. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
DONTHU N. - HERSHBERGER, E. K. - OSMONBEKOV, T. 2005. Benchmarking marketing productivity using data envelopment analysis. In: Journal of Business Research, vol. 58, 2005, s. 1474-1482.
DUDINSKÁ Elvíra a kol. 2000. Základy marketingu. Bratislava: EKONÓM, 2000. 199 s. ISBN 80-22512-22-2.
FARRELL M.J. 1957. The measurement of productive efficiency. In: Journal of the Royal Statistical Society, Series A, Vol.120, Part 3, s.253-290.
FÄRE R. a kol. 2004. Advertising efficiency and the choice of media mix: a case of beer. In: International Journal of Industrial Organization, vol. 22, 2004, s. 503-522.
FÄRE R. a kol. 1994. Productivity growth, technical progress, and efficiency changes in industrial countries. In: American Economic review, Vol.84, s. 66-83.
HANULÁKOVÁ Eva. 1996. Etika v marketingu. Bratislava: EUROUNION, 1996. 123 s. ISBN 80-85568-56-X.
KOTLER Philip - ARMSTRONG, Gary. 2003. Marketing. 6. vydanie. Praha: Grada Publishing, 2003. 864 s. ISBN 80-247-0513-3.
NÍZKA Helena. 2007. Aplikovaný marketing. Bratislava: Iura Edition, 2007. 198 s. ISBN 978-80-8078-157-6.
ŠTARCHOŇ Peter. 2004. Vademecum reklamy: Vybrané teoretické aspekty. Bratislava: Univerzita Komenského, 2004. 122 s. ISBN 80-223-2012-9.
www.firma.kofola.sk.
www.kofola.sk.
www.kofolabiznis.sk.
st CLASS AGENCY. Kofola s novým vianočným prasiatkom. [online] Publikované: 09. 11. 2010 [citované: 10. 02. 2011]
Downloads
- Mária Holienčinová, Ľudmila Nagyová, Ingrida Sedliaková, Rozwiązanie kwestii CSR i wyzwań marketingowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 12(61) (2014)
- Mária Holienčinová, Ľudmila Nagyová, Ingrida Sedliaková, Badania behawioralne zewnętrznych cech pieczywa i wypieków w Republice Słowackiej , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 12(61) (2014)
- Katarína Kleinová, Ľudmila Nagyová, Petra Waldnerová, Zachowania konsumentów na rynku wina w regionie Nitry , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
- Veronika Gašparíkov, Ľudmila Nagyová, Beáta Rizovová, Postrzeganie reklamy w krajach Grupy Wyszehradzkiej , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 5(54) (2011)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.