Sprzedaż produktów rolnych przez Internet

Main Article Content


Abstrakt
W opracowaniu zaprezentowano przykłady wykorzystania Internetu w sprzedaży produktów rolnych. Na podstawie analizy polskich i zagranicznych przypadków autor omówił różne formy elektronicznej sprzedaży produktów rolnych zarówno typu B2C, jak i B2B. W opracowaniu omówiono sposoby funkcjonowania oraz korzyści z wykorzystania różnych rynków elektronicznych i sklepów internetowych produktów rolnych dla rolników oraz nabywców.

Article Details

Jak cytować
Strzębicki, D. (2011). Sprzedaż produktów rolnych przez Internet. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (5(54), 176–196. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2011.5.54.16
Bibliografia

Aikman K.: Home Grown Cow provides farmers with E-Commerce opportunities, 2011, http://www.mikeroweworks.com/2011/02

AdelaideNow, Riverland farmers are fighting back against supermarkets cutting into their profits by selling fruit directly to customers online, 2010, http://www.adelaidenow.com.au/news/south-australia

Chinese farmers go online to sell products, AFP, March, 2011, http://au.news.yahoo.com

Hoffman D., Novak T.: Marketing in Hypermedia Computer-Mediated Environment. Conceptual Foundations. Journal of Marketing. (1996), Vol. 60 (Crossref)

Karasiewicz G. Systemy dystrybucji artykułów rolno-spożywczych na rynku polskim, Wydawnictwa Naukowe Wydziału Zarządzania UW, Warszawa, 2001

Keh H. Shieh E.: Online Grocery Retailing: Success Factors and Potential Pitfalls. Business Horizons Vol. 44, No.4, July 2001 (Crossref)

Mahadaven B.: Making Sense of the Emerging Market Structure in B2B E-Commerce, California Management Review, 2003, http://www.iimb.ernet.in/~mahadev/cmrb2b.pdf (Crossref)

Nicolaisen R.:How will agricultural e-markets evolve. Proceedings of the USDA Outlook Forum, Washington, DC, 2001

Readaway Ch., Smith M.: Godzina Dziennie z Facebook Marketingiem. Helion Press 2010,

Stone J.: Local farmers sell products online, 2010, http://www.theclaytontribune.com/articles

Vietnamese farmers now sell online (2010), http://english.vietnamnet.vn

Warkentin M., Bajaj A.: The On-Demand Delivery Services Model for E-Commerce, in Gangopadhyay, Managing Business with Electronic Commerce: Issues and Trends. Hershey, PA: Idea Group Publishing, 2002 Idea Group Publishing, 2002 (Crossref)

Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.