Main Article Content
Article Details
Aikman K.: Home Grown Cow provides farmers with E-Commerce opportunities, 2011, http://www.mikeroweworks.com/2011/02
AdelaideNow, Riverland farmers are fighting back against supermarkets cutting into their profits by selling fruit directly to customers online, 2010, http://www.adelaidenow.com.au/news/south-australia
Chinese farmers go online to sell products, AFP, March, 2011, http://au.news.yahoo.com
Hoffman D., Novak T.: Marketing in Hypermedia Computer-Mediated Environment. Conceptual Foundations. Journal of Marketing. (1996), Vol. 60 (Crossref)
Karasiewicz G. Systemy dystrybucji artykułów rolno-spożywczych na rynku polskim, Wydawnictwa Naukowe Wydziału Zarządzania UW, Warszawa, 2001
Keh H. Shieh E.: Online Grocery Retailing: Success Factors and Potential Pitfalls. Business Horizons Vol. 44, No.4, July 2001 (Crossref)
Mahadaven B.: Making Sense of the Emerging Market Structure in B2B E-Commerce, California Management Review, 2003, http://www.iimb.ernet.in/~mahadev/cmrb2b.pdf (Crossref)
Nicolaisen R.:How will agricultural e-markets evolve. Proceedings of the USDA Outlook Forum, Washington, DC, 2001
Readaway Ch., Smith M.: Godzina Dziennie z Facebook Marketingiem. Helion Press 2010,
Stone J.: Local farmers sell products online, 2010, http://www.theclaytontribune.com/articles
Vietnamese farmers now sell online (2010), http://english.vietnamnet.vn
Warkentin M., Bajaj A.: The On-Demand Delivery Services Model for E-Commerce, in Gangopadhyay, Managing Business with Electronic Commerce: Issues and Trends. Hershey, PA: Idea Group Publishing, 2002 Idea Group Publishing, 2002 (Crossref)
Downloads
- Dariusz Strzębicki, Rola postów facebookowych w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw przemysłu spożywczego , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 19(68) (2018)
- Dariusz Strzębicki, Uwarunkowania rozwoju systemów ERP w przedsiębiorstwach , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 17(66) (2017)
- Dariusz Strzębicki, Implementacja technologii informacyjnych e-commerce w przedsiębiorstwach ze szczególnym uwzględnieniem przemysłu spożywczego , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 13(62) (2015)
- Dariusz Strzębicki, Elementy i usługi polskich rynków elektronicznych produktów rolnych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 3(52) (2010)
- Dariusz Strzębicki, Metody zbierania danych o użytkownikach w procesie budowy komercyjnych stron WWW , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 7(56) (2012)
- Dariusz Strzębicki, Funkcje międzynarodowych horyzontalnych rynków elektronicznych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 11(60) (2014)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.