Main Article Content
Article Details
DE PELSMACKER P.- GEUENS M. - VAN DEN BERGH J. 2003. Marketing Communication. Praha: Grada Publishing, 2003. 581 p. ISBN 80-247-025401
DE PELSMACKER P. - GEUENS M.- VAN DEN BERGH J. 2006. Marketing Communication: A Europan Perspective. New Jersey: FT Prentice Hall, 2006. 648 p. ISBN 0-27370-693-4
CHEBEŇ J. 2008. The Scientific Aspects of Modern Advertising. Bratislava: Economist, 2008, 300 p. ISBN: 978-80-225-3028-6.
New forms of advertising. 2008. [online] [2011-01-15]. Available online: http://www.articlesbase.com/online-promotion-articles/new-forms-ofadvertising-550086.html
New Forms of Advertising - Social Network. 2010. [online] [2011-01-25]. Available online: http://www.articlesbase.com/internet-marketingarticles/new-forms-of-advertising-social-network-3787074.html
Danone Company 2011. [online] [2011-01-18].
Danone 2012. [online] [2011-04-26].
Advertisers. 2009. [online] [cit. 2011-02-28].
Downloads
- Zdenka Kádeková, Lubica Kubicova, Marketing strategy of the new product introduction on the market , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 5(54) (2011)
- Zdenka Kádeková, Anton Kretter, Advertising and Public Relations Efficiency Measurement and Control , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 5(54) (2011)
- Zdenka Kádeková, Anton Kretter, Eko marketing w rolnictwie i bariery sprzedaży żywności ekologicznej , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
- Dušan Dobák, Zdenka Kádeková, Lubica Kubicova, Trendy w konsumpcji mleka i produktów mlecznych na Słowacji po przystąpieniu do UE , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 12(61) (2014)
- Zdenka Kádeková, Anton Kretter, Marketing of Direct Selling of Agricultural Products , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 7(56) (2012)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.