Main Article Content
Article Details
JEDLIČKA, M. 2000.Propagačná komunikácia podniku. Trnava: Magna, 2000, 343 s., ISBN 80-85722-09-7.
KÁDEKOVÁ, Z. 2009. PR a ich dôležitosť pre úspech spoločnosti na trhu. In:MANAŽMENT, MZDY, PRÁVO A FINANCIE, roč. XVI, 2009, č. 23-24. s. 290 - 305. ISSN: 1335-9568
KRETTER, A. a kol. 2010. Marketing. 4.nezmenené vydanie. Nitra: SPU, 2010, 288 s. ISBN 978-80-552-0355-3.
MATÚŠ, J. 2009. Interakcia externej a internej komunikácie. In: Zborník z vedeckej konferencie Nové trendy v marketingovej komunikácii. Trnava: UCM, 2009. s.221-231. ISBN978-80-8105-090-9.
HES, A. a kol. 2008. Chování spotřebitele při nákupu potravin. Praha: Alfa nakladatelství, 2008, 146 s. ISBN 978-80-97197-20-2.
Downloads
- Zdenka Kádeková, Lubica Kubicova, Marketing strategy of the new product introduction on the market , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 5(54) (2011)
- Zdenka Kádeková, Lubica Kubicova, The Use of Marketing Communication Tools by DANONE Company , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 7(56) (2012)
- Zdenka Kádeková, Anton Kretter, Eko marketing w rolnictwie i bariery sprzedaży żywności ekologicznej , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
- Dušan Dobák, Zdenka Kádeková, Lubica Kubicova, Trendy w konsumpcji mleka i produktów mlecznych na Słowacji po przystąpieniu do UE , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 12(61) (2014)
- Zdenka Kádeková, Anton Kretter, Marketing of Direct Selling of Agricultural Products , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 7(56) (2012)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.