Main Article Content
Article Details
Kretter A. et al. 2010. Marketing. Nitra: SUA, 2010, 288 s. ISBN 978-80-552-0355-3.
Kretter A. 2008. Marketing of Agricultural Enterprises and Direct Selling of Their Products. In: Proceeding from Scientific conference "To the to issues of agricultural policy EU." Nitra: SPU, 2008. p.110-114. ISBN: 80-8069-688-8.
Kretter A. 2007. Direct Selling of Agricultural Products and Factors of Its Determination. In: Economics and Management of the Company, Vol.5., No.2, p.15-21. ISSN: 1336-4103.
Mura L. 2009. Current Situation of SMEs in the Selected Region. In: Proceedings from scientific conference Economic and Social Development of Slovakia. Bratislava: VŠEMVS, 2009. p. 192-200. ISBN: 978-80-970272-2-3.
Nagyová Ľ. 2010. Consumer Behaviour. In: KRETTER, A. et al.: Marketing, Nitra: SPU, 2010. p. 107- 112. ISBN: 978-80-552-0355-3.
Ürgeová J.-Horská E. 2009. Consumer Preferences and Retail Market and Positioning. In: V. International Conference on Applied Business Research. September 21st- 25th 2009. Valetta- Malta: Mendel University Brno - Kasetsarrt University Thailand-University of Malta, 2009. ISBN: 978-80-7375-324-5.
Downloads
- Zdenka Kádeková, Lubica Kubicova, Marketing strategy of the new product introduction on the market , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 5(54) (2011)
- Zdenka Kádeková, Lubica Kubicova, The Use of Marketing Communication Tools by DANONE Company , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 7(56) (2012)
- Zdenka Kádeková, Anton Kretter, Advertising and Public Relations Efficiency Measurement and Control , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 5(54) (2011)
- Zdenka Kádeková, Anton Kretter, Eko marketing w rolnictwie i bariery sprzedaży żywności ekologicznej , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
- Dušan Dobák, Zdenka Kádeková, Lubica Kubicova, Trendy w konsumpcji mleka i produktów mlecznych na Słowacji po przystąpieniu do UE , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 12(61) (2014)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.