Main Article Content
Eko-rolnictwo opiera się na podejściu biologicznym, w którym natura jest zjednoczoną całością. Jego celem jest zrównoważony i ekologicznie zrównoważony system rolniczy produkujący żywność wysokiej jakości, chroniący i wykorzystujący zasoby naturalne i krajobrazy w sposób zrównoważony. Produktem rynkowym eko-rolnictwa jest żywność organiczna. Jej udane zastosowanie na rynku jest zniekształcone przez działanie barier w jej konsumpcji oraz barier jakości, ceny, sytuacji, nawyków, motywacji, informacji i zaufania. Do pokonania tych barier przyczynia się aktywne wykorzystanie narzędzi eko-marketingu. [tłum. LW]
Article Details
HORSKÁ, E. -URGEOVÁ, J. - PROKEINOVÁ, R. 2011. Consumers´ Food Choice and Quality Perception: Comparative Analysis of Selected Central European Countries. In Agricultural Economics International Scientific Magazine, Volume 57 (2011) No. 10 493-499 p. Praha, 2011: Ústav zemědělských a potravinářských informací. ISSN: 0139-570X. (Crossref)
KRETTER, A. 2005. Marketing ekologického poľnohospodárstva a ekoproduktov. Nitra: SPU, 2005, 90 p. ISBN: 80-8069-620-9.
KRETTER,A. 2006. Ekomarketing a poľnohospodárstvo. In: Zborník z vedeckého seminára Ekologické poľnohospodárstvo ako súčasť enviromentálneho programu. Nitra: SPU, 2006. p. 67- 70. ISBN: 80-8069-719-1.
KRETTER, A.- MURA, L. 2006. Labelling of ecological foodstuffs questions and advantages. In 10th International Scientific Days of Agricultural Economics Agráralkalmazkodás a váttozó gazdasághos. Gyongyos: Karoly Robert College, 2006, p.1-4. ISBN 963 229 623 0.
NAGYOVÁ, Ľ. et al. 2012 Trendy v spotrebiteľskom správaní na trhu potravinárskych produktov SR. Nitra:SPU, 2012, 83 p. ISBN 978-80-552-0899-2.
VICEN, M. 2010. Cenová politika. In: Kretter, A. et al. Marketing, 4. vyd. Nitra: SPU, 2010. P. 179-209. ISBN: 978-80-552-0355-3.
Downloads
- Anna Sibińska, Reklama telewizyjna i jej wpływ na postrzeganie marki przez dzieci – wyniki badania jakościowego , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Zdenka Kádeková, Lubica Kubicova, Marketing strategy of the new product introduction on the market , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 5(54) (2011)
- Zdenka Kádeková, Lubica Kubicova, The Use of Marketing Communication Tools by DANONE Company , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 7(56) (2012)
- Zdenka Kádeková, Anton Kretter, Advertising and Public Relations Efficiency Measurement and Control , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 5(54) (2011)
- Dušan Dobák, Zdenka Kádeková, Lubica Kubicova, Trendy w konsumpcji mleka i produktów mlecznych na Słowacji po przystąpieniu do UE , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 12(61) (2014)
- Zdenka Kádeková, Anton Kretter, Marketing of Direct Selling of Agricultural Products , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 7(56) (2012)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.