ECO MARKETING IN AGRICULTURE AND BARRIERS TO ORGANIC FOOD SALES
Main Article Content
Abstrakt
Eco-agriculture is based on the biological approach, in which nature is a unified whole. Its aim is sustainable and ecologically balanced agricultural system producing quality food, protecting and using natural resources and landscapes in a sustainable manner. Market output of eco-agriculture is organic food. Its successful application in the market is distorted by the action of the barriers to their consumption and barriers to quality, price, situational, habit, motivation, information and trust barriers. To overcome these barriers contributes active using of eco marketing tools.
Article Details
Jak cytować
Kádeková, Z., & Kretter, A. (2013). ECO MARKETING IN AGRICULTURE AND BARRIERS TO ORGANIC FOOD SALES. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (10(59), 394–401. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1324
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Anna Sibińska, TV ADVERTISING AND ITS INFLUENCE ON CHILDREN BRAND PERCEPTION RESULTS OF QUALITATIVE STUDY , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Inne teksty tego samego autora
- Zdenka Kádeková, Lubica Kubicova, Marketing strategy of the new product introduction on the market , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 5(54) (2011)
- Zdenka Kádeková, Anton Kretter, Advertising and Public Relations Efficiency Measurement and Control , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 5(54) (2011)
- Zdenka Kádeková, Lubica Kubicova, The Use of Marketing Communication Tools by DANONE Company , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 7(56) (2012)
- Dušan Dobák, Zdenka Kádeková, Lubica Kubicova, TRENDS IN CONSUMPTION OF MILK AND DAIRY PRODUCTS IN SLOVAKIA AFTER EU ACCESSION , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 12(61) (2014)
- Zdenka Kádeková, Anton Kretter, Marketing of Direct Selling of Agricultural Products , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 7(56) (2012)
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.