Main Article Content
Article Details
Bruhn M., Schoenmueller V., Schäfer D.B., Are social media replacing traditional media in terms of brand equity creation?, Management Research Review, Vol. 35 Iss: 9/2012, s.770-790. (Crossref)
Drab-Kurowska A., Social media marketing w marketingu XXI wieku, [w:] red. G. Rosa, A. Smalec, Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Komunikacja marketingowa podmiotów rynkowych, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2012, s. 175-186.
Garrigos-Simon F.J., Alcamí R.L., Ribera T.B., Social networks and Web 3.0: their impact on the management and marketing of organizations, Management Decision, Vol. 50 Iss: 10/2012, s.1880 - 1890. (Crossref)
Grzegorczyk A., Reklama, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010.
Hsu, M., Ju, T., Yen, C., Chang, C., Knowledge sharing behavior in virtual communities: the relationship between trust, self-efficacy, and outcome expectation, International Journal of Human-Computer Studies, Vol. 65 No.2/2007, s.153-69. (Crossref)
Kaczorowska-Spychalska D., Portale społecznościowe w strategii komunikacji, [w:] red. Z. Waśkowski, Komunikacja rynkowa. Kultura. Perswazja. Technologia, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2011, s. 11-20.
Kalpic, B., Bernus, P., Business process modeling through the knowledge management perspective, Journal of Knowledge Management, Vol. 10 No.3/2006, s.40-56. (Crossref)
Kleemann, F., Voß, G.G., Rieder, K., Un(der)paid innovators: the commercial utilization of consumer work through crowdsourcing, Science, Technology & Innovation Studies, Vol. 4 No.1, July, s. 5-26, 2008.
Kozłowska A., Reklama. Techniki perswazyjne, Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa 2011.
Liczmańska K., Marka jako narzędzie komunikacji marketingowej w warunkach zakazu reklamy publicznej na przykładzie sektora alkoholi wysokoprocentowych, [w:] red. Z. Waśkowski, Komunikacja rynkowa. Kultura. Perswazja. Technologia, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2011, s. 288-300. (Crossref)
Liczmańska K., Silna marka jako kluczowy instrument budowania przewagi konkurencyjnej w sektorze alkoholi wysokoprocentowych, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Problemy Zarządzania Finanse i Marketing nr 24, Szczecin 2012.
Lin, F., Hsueh, C., Knowledge map creation and maintenance for virtual communities of practice, Information Processing and Management, Vol. 42 No.2/2006, s. 551-68. (Crossref)
Mazurek G.: Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu. Wolters Kluwer Polska. 2008.
Nicholls R., Strategia komunikacji - perspektywa: konsument - konsument, [w:] red. B. Pilarczyk, Komunikacja rynkowa. Strategie i instrumenty, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2011, s. 53-62.
Schneckenberg, D., Web 2.0 and the shift in corporate governance from control to democracy, Knowledge Management Research & Practice, Vol. 7/2009, s. 234-48. (Crossref)
Vouri M., Exploring uses of social media in a global corporation, Journal of Systems and Information Technology, Vol. 14, Iss: 2/2012, s. 155-170. (Crossref)
Zarządzanie relacjami z klientami, praca zbiorowa pod red. A. Wiśniewskiej, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2009.
www.iabpolska.pl [dostęp: 02.11.2012]
www.interbrand.pl [dostęp: 02.11.2012]
www.komputerswiat.pl [dostęp: 02.11.2012]
www.polskieradio.pl [dostęp: 02.11.2012]
www.socialpress.pl [dostęp: 02.11.2012]
Downloads
- Jolanta Maj, Nowe metody i nowa jakość w badaniach marketingowych przeprowadzanych wśród dzieci. Badania marketingowe przez kreatywne sposoby spędzania czasu: studium przypadku PLAYDO , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Dorota Grego-Planer, Katarzyna Liczmańska, Joanna Petrykowska, Korzyści wynikające z budowania trwałych relacji z klientami w firmach usługowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.