Main Article Content
Article Details
Bruhn M., Schoenmueller V., Schäfer D.B., Are social media replacing traditional media in terms of brand equity creation?, Management Research Review, Vol. 35 Iss: 9/2012, s.770-790. (Crossref)
Drab-Kurowska A., Social media marketing w marketingu XXI wieku, [w:] red. G. Rosa, A. Smalec, Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Komunikacja marketingowa podmiotów rynkowych, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2012, s. 175-186.
Garrigos-Simon F.J., Alcamí R.L., Ribera T.B., Social networks and Web 3.0: their impact on the management and marketing of organizations, Management Decision, Vol. 50 Iss: 10/2012, s.1880 - 1890. (Crossref)
Grzegorczyk A., Reklama, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010.
Hsu, M., Ju, T., Yen, C., Chang, C., Knowledge sharing behavior in virtual communities: the relationship between trust, self-efficacy, and outcome expectation, International Journal of Human-Computer Studies, Vol. 65 No.2/2007, s.153-69. (Crossref)
Kaczorowska-Spychalska D., Portale społecznościowe w strategii komunikacji, [w:] red. Z. Waśkowski, Komunikacja rynkowa. Kultura. Perswazja. Technologia, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2011, s. 11-20.
Kalpic, B., Bernus, P., Business process modeling through the knowledge management perspective, Journal of Knowledge Management, Vol. 10 No.3/2006, s.40-56. (Crossref)
Kleemann, F., Voß, G.G., Rieder, K., Un(der)paid innovators: the commercial utilization of consumer work through crowdsourcing, Science, Technology & Innovation Studies, Vol. 4 No.1, July, s. 5-26, 2008.
Kozłowska A., Reklama. Techniki perswazyjne, Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa 2011.
Liczmańska K., Marka jako narzędzie komunikacji marketingowej w warunkach zakazu reklamy publicznej na przykładzie sektora alkoholi wysokoprocentowych, [w:] red. Z. Waśkowski, Komunikacja rynkowa. Kultura. Perswazja. Technologia, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2011, s. 288-300. (Crossref)
Liczmańska K., Silna marka jako kluczowy instrument budowania przewagi konkurencyjnej w sektorze alkoholi wysokoprocentowych, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Problemy Zarządzania Finanse i Marketing nr 24, Szczecin 2012.
Lin, F., Hsueh, C., Knowledge map creation and maintenance for virtual communities of practice, Information Processing and Management, Vol. 42 No.2/2006, s. 551-68. (Crossref)
Mazurek G.: Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu. Wolters Kluwer Polska. 2008.
Nicholls R., Strategia komunikacji - perspektywa: konsument - konsument, [w:] red. B. Pilarczyk, Komunikacja rynkowa. Strategie i instrumenty, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2011, s. 53-62.
Schneckenberg, D., Web 2.0 and the shift in corporate governance from control to democracy, Knowledge Management Research & Practice, Vol. 7/2009, s. 234-48. (Crossref)
Vouri M., Exploring uses of social media in a global corporation, Journal of Systems and Information Technology, Vol. 14, Iss: 2/2012, s. 155-170. (Crossref)
Zarządzanie relacjami z klientami, praca zbiorowa pod red. A. Wiśniewskiej, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2009.
www.iabpolska.pl [dostęp: 02.11.2012]
www.interbrand.pl [dostęp: 02.11.2012]
www.komputerswiat.pl [dostęp: 02.11.2012]
www.polskieradio.pl [dostęp: 02.11.2012]
www.socialpress.pl [dostęp: 02.11.2012]
Downloads
- Jolanta Maj, New ways and new quality in market research among young customers: Market research through creative ways of spending time: the case study of PLAYDO , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 9(58) (2013)
You may also start an advanced similarity search for this article.
- Dorota Grego-Planer, Katarzyna Liczmańska, Joanna Petrykowska, BENEFITS RESULTING FROM DEVELOPING LASTING RELATIONSHIPS WITH CUSTOMERS IN COMPANIES RENDERING SERVICES , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 10(59) (2013)

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.