Main Article Content
Article Details
Babbie E.: Badania społeczne w praktyce, PWN, Warszawa 2004.
Baxter S.: Exploring children's attitudes towards research participation, International Journal of Market Research, Vol. 5, 4/2012. (Crossref)
BaxterS.: It's not kids' play! Reflecting on the child-orientated research experience, International Journal of Market Research, Vol. 53, 1/2011. (Crossref)
Birbeck D. J.: Drummond M.J.N.: Research with Young Children: Contemplating Methods and Ethics, Journal of Educational Enquiry, Vol. 7 2/2007.
Brzezińska, A.: Psychologiczne portrety człowieka. Praktyczna psychologia rozwojowa, GWP, Gdańsk 2000.
Calvert S.L.: Children as Consumers: Advertising and Marketing, The Future of Children, Vol. 18, 1.2008. (Crossref)
Hoppe M.J., Wells E.A., Morrison D.M., Gillmore M.R., Wilsdone A.: Using focus groups to discuss sensitive topics with children, Evaluation Review, 19/1995. (Crossref)
Kraak V., Pelletier D.L.: How Marketers Reach Young Consumers: Implications for Nutrition Education and Health Promotion Campaigns, Family Economics & Nutrition Review, Vol. 11,4/1998.
Papalia D.E., Wendkos O.S.,: Human Development, McGrow-Hill Book Comapany. 1986.
Rust L., Hyatt C.: Qualitative and Quantitative Approaches to Child Research, Advances in Consumer Research, 18/1991.
Sowa I.: Metody badań marketingowych dzieci i młodzieży, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, nr 1004/2003.
Vasta R., Haith M., Miller S.A.: Psychologia dziecka, WSIP; Warszawa 2004.
Ipsos, Dzieci i pieniądze: kieszonkowe nie poddaje się kryzysowi, Internet: http://www.ipsos.pl/kieszonkowe-dzieci-2010 [15.07.2013].
Downloads
- Agata Matuszewska, Oddziaływanie reklam społecznych a system wartości jej odbiorców , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.