Witryna internetowa w komunikacji marketingowej nauczyciela akademickiego

Main Article Content

Ewa Białek
Monika Zajkowska


Słowa kluczowe : komunikacja marketingowa, witryna internetowa, wyszukiwarki internetowe
Abstrakt
W artykule omówiono etapy budowy witryny internetowej nauczyciela akademickiego ze szczególnym uwzględnieniem jej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych. Wskazano metody promocji witryny. Zaproponowano narzędzia wspomagające te działania, w tym portale społecznościowe, internetowe bazy danych i dedykowane im wyszukiwarki. Przedstawiono praktyczną wiedzę i doświadczenie zdobyte przy budowie witryny www.whsz.bicom.pl.

Article Details

Jak cytować
Białek, E., & Zajkowska, M. (2013). Witryna internetowa w komunikacji marketingowej nauczyciela akademickiego. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (10(59), 45–54. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2013.10.59.61
Bibliografia

Battle J.: Szukaj, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 2007

Morville, P.: Ambient Findability, O'Reilly Media, Sebastopol, 2005

Nielsen J., Loranger H.: Optymalizacja funkcjonalności serwisów internetowych, Helion, Gliwice, 2007

Thurow S.: Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych, 2004, Helion, Gliwice, 2004

Białek E.: Kryteria oceny relewantności wyników w wyszukiwarkach internetowych i ich wykorzystanie do promocji witryn regionalnych, Teoretyczne i praktyczne aspekty rozwoju regionalnego, Wydawnictwo WHSZ, Słupsk, 2007

Cimochowski G i in.: Polska Internetowa. Jak internet dokonuje transformacji polskiej gospodarki, BCG, Warszawa, 2011

Google AdWords, Narzędzia propozycji słów kluczowych, http://adwords.google.com (stan na dzień 25 maja 2011)

http://nt.interia.pl/news/jakie-cechy-powinna-miec-uczelnia-przyszlosci,1640726 (stan na dzień 25 maja 2011)

Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.