Main Article Content
Article Details
Battle J.: Szukaj, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 2007
Morville, P.: Ambient Findability, O'Reilly Media, Sebastopol, 2005
Nielsen J., Loranger H.: Optymalizacja funkcjonalności serwisów internetowych, Helion, Gliwice, 2007
Thurow S.: Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych, 2004, Helion, Gliwice, 2004
Białek E.: Kryteria oceny relewantności wyników w wyszukiwarkach internetowych i ich wykorzystanie do promocji witryn regionalnych, Teoretyczne i praktyczne aspekty rozwoju regionalnego, Wydawnictwo WHSZ, Słupsk, 2007
Cimochowski G i in.: Polska Internetowa. Jak internet dokonuje transformacji polskiej gospodarki, BCG, Warszawa, 2011
Google AdWords, Narzędzia propozycji słów kluczowych, http://adwords.google.com (stan na dzień 25 maja 2011)
http://nt.interia.pl/news/jakie-cechy-powinna-miec-uczelnia-przyszlosci,1640726 (stan na dzień 25 maja 2011)
Downloads
- Patrycja Andrzejewska, Krzysztof Firlej, THE IMPLEMENTATION OF INTERNET MARKETING TOOLS ON THE POLISH BREWERY MARKET , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 10(59) (2013)
You may also start an advanced similarity search for this article.
- Monika Zajkowska, OPEN INNOVATION IN SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES.TOWARD AN INTEGRATED MODEL OF COOPERATION , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 17(66) (2017)
- Monika Zajkowska, SUSTAINABLE MARKETING AS A FACTOR OF INNOVATION GROWTH IN SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 14(63) (2015)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.