THE WEBSITE IN THE MARKETING COMMUNICATION OF AT THE TEACHING FELLOW’S WORK

Main Article Content

Ewa Białek
Monika Zajkowska


Keywords : marketing communication, website, internet search
Abstract
In this paper the individual stages of the creation of a teaching fellow’s website is discussed, with the particular consideration of its optimization from the point of view of Internet search engines. Some methods of the website promotion have been indicated. The tools to support these operations have been offered, including social networking services, Internet databases, and dedicated search engines. Besides, the practical knowledge and the experience acquired at the creation of the www.whsz.bicom.pl website have been presented.

Article Details

How to Cite
Białek, E., & Zajkowska, M. (2013). THE WEBSITE IN THE MARKETING COMMUNICATION OF AT THE TEACHING FELLOW’S WORK. The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing, (10(59), 45–54. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2013.10.59.61
References

Battle J.: Szukaj, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 2007

Morville, P.: Ambient Findability, O'Reilly Media, Sebastopol, 2005

Nielsen J., Loranger H.: Optymalizacja funkcjonalności serwisów internetowych, Helion, Gliwice, 2007

Thurow S.: Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych, 2004, Helion, Gliwice, 2004

Białek E.: Kryteria oceny relewantności wyników w wyszukiwarkach internetowych i ich wykorzystanie do promocji witryn regionalnych, Teoretyczne i praktyczne aspekty rozwoju regionalnego, Wydawnictwo WHSZ, Słupsk, 2007

Cimochowski G i in.: Polska Internetowa. Jak internet dokonuje transformacji polskiej gospodarki, BCG, Warszawa, 2011

Google AdWords, Narzędzia propozycji słów kluczowych, http://adwords.google.com (stan na dzień 25 maja 2011)

http://nt.interia.pl/news/jakie-cechy-powinna-miec-uczelnia-przyszlosci,1640726 (stan na dzień 25 maja 2011)

Statistics

Downloads

Download data is not yet available.