Main Article Content
Article Details
Bickerton P., Bickerton M., Pardesi U.: Marketing w internecie. Jak najlepiej wykorzystywać sieć w sprzedaży produktów i usług? Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk, 2006
Drucker P.F: Zarządzanie XXI wieku - wyzwania. Klasyka Biznesu. MT Biznes Sp. z o.o., 1999
Frąckiewicz E.: Marketing internetowy. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 2006
Gołaś Z., Ścibek M.: Analiza tendencji zmian na polskim rynku piwa, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, Journal of Agrobusiness and Rural Development, 1(15) 2010
Guziur P.: Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm. Wydawnictwo Helion, Gliwice, 2001
Kaplan A. M., Haenlein M.: Users of the world, unite! The challenges and opportunities of Social Media. Business Horizons 53 (1), 2010 (Crossref)
Kaznowski D.: Nowy marketing. Wydawnictwo VFP Communications, Warszawa, 2008.
Konieczny S.: Browary Żywiec SA, Nasz Rynek Kapitałowy, Miesięcznik Analiz Polskiego Rynku Kapitałowego 2000
Kotler P.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Felberg SJA, Warszawa 1999
Ratuszniak B.: Reklama w internecie. Raport Interaktywnie.com i IAB Polska, Wrocław, 2012
Sznajder A.: Marketing wirtualny. Oficyna Ekonomiczna, Kraków, 2002
Urban S.: Marketing produktów spożywczych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław, 2002
Downloads
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.