Main Article Content
Article Details
Csikszentmihalyi M.,(1997), Finding Flow, Basic Books (Perseus Book Group), New York.
Czakon W. (2012), Sieci w zarządzaniu strategicznym, Wolters Kluwert business, Warsaw.
Doligalski T., (2013), Internet w zarządzaniu wartością klienta, Warszawa, ed. Szkoła Główna Handlowa in Warsaw.
Doyle P. (2003), Marketing wartości, Felberg SJA, Warszawa.
Event Management in Sport, Recreation and Tourism, ed. Mallen Ch., Adams L.J., (2013), Butterworth Heinemann, New York.
Hoyle H.L. (2008), Event Marketing, John Wiley & Sons Inc., New York, pp. 171-173.
Jung B., (1997) Kapitalizm postmodernistyczny, „Ekonomista”, No.5–6.
Kęsicka A., Kondycja polskiego prosumenta, w: Prosumpcja: pomiędzy podejściem apokaliptycznym a emancypującym, ed. P. Siuda P. and T. Żaglewski, (2014), Katedra Wydawnictwo Naukowe, Bydgoszcz.
Lozano Platonoff A., Sysko-Romańczuk S., (2004), Wartość dodana w zarządzaniu – próba zdefiniowania i operacjonalizacji pojęcia, Przegląd Organizacji, No.9. (Crossref)
Palmer A. (2010), Customer experience management: a critical review of an emerging idea, Journal of Services Marketing, No. 24. (Crossref)
Pope N., Turco D., (2001). Sport & Event. Marketing, The McGraw Hill, Rosewille.
Rupik K, (2010). Prosument w procesie planowania marketingowego. Szczecin: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego No. 608, „Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu”, No. 15.
Schwarz E.C., Hunter J.D., (2008), Sport Marketing, Burlington, Butterworth-Heinemann. (Crossref)
Skowron, S., (2013), Klient w sieci organizacyjnej, Difin, Warsaw.
Skowron, S., Skowron, Ł., (2012), Lojalność klienta a rozwój organizacji, Difin, Warsaw.
Verhoef P.C., Lemon K.N., Parasurman A., Roggeveen A., Tsiros M., Schlesinger L.A., (2009), Customer experience creation: Determinants; dynamics and management strategies, Journal of Retailing, No. 85. (Crossref)
Downloads
- Beata Tarczydło, Anna Kondak, Adrian Konior, SELECTED UNDERTAKINGS OF SHARING TRANSPORT SERVICES BY CONTEMPORARY CONSUMERS: RESEARCH RESULTS , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 23(72) (2020)
You may also start an advanced similarity search for this article.
- Zygmunt Waśkowski, THE DETERMINANTS OF PURCHASE DECISIONS OF CUSTOMERS ON THE SPORT PRODUCTS MARKET , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 17(66) (2017)
- Zygmunt Waśkowski, USAGE OF THE STAKEHOLDER THEORY IN THE PROCESS OF BUILDING THE MARKETING STRATEGY OF SPORTS ORGANISATIONS , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 13(62) (2015)