Main Article Content
Article Details
Clarkson M., A stakeholder framework for analyzing and evaluating corporate social performance w: Academy of Management Review, 1995, Vol. 20, No. 1. (Crossref)
Contemporary Sport Management, ed. Parks J.B., J. Quarterman J., Human Kinetics, Champaign 2003.
Covell D., Walker S., Siciliano J., Hess P., Managing Sports Organizations, Butterworth-Heinemann, Burlington 2007.
Freeman R.E., Harrison J.S., Wicks A.C., Managing for Stakeholders. Survival, Reputation, and Success, Yale University Press, New Haven & London 2007.
Friedman A.L., Miles S., Developing Stakeholders Theory, Journal of Management Studies, 2002, vol. 39, no. 1. (Crossref)
Gordon I.H., Relacje z klientem. Marketing partnerski, PWE, Warszawa 2001.
Greenwell T.Ch., Danzey-Bussell L.A., Shonk D.J., Managing Sport Events, Human Kinetics, Champaign 2014.
Gronroos Ch., Service Management and Marketing, Managing the Moments of Truth in Service Competition, Free Press, Lexington 1990.
Hoye R., Smith A., Westerbeek H., Stewart B., Nicholson M., Sport Management, Butterworth-Heinemann, Burlington 2006. (Crossref)
Low C., Cowton C., Beyond stakeholder engagement: The challenges of stakeholder participation in corporate governance, International Journal of Business Governance and Ethics, 2004, 1(1). (Crossref)
Marketing imprez biegowych, (red.) Z. Waśkowski, Bogucki Wydawnictwo Naukowe, Poznań 2014.
Mendryk I., Budowanie relacji z otoczeniem jako kompetencja organizacji, Annales Universitate Mariae Curie-Sklodowska Lublin, vol. XLII, 10, 2008.
Mullin B.J., Characteristics of Sport Marketing, w: Successful Sport Management, ed. H. Appenzeller, G. Lewis, Carolina Academic Press, Durham 2000.
Paliwoda-Matiolańska A., Teoria interesariuszy w procesie zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem, w: Wspólna Europa. Zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa a relacje z interesariuszami, (red.) H. Burdulak, T. Gołębiowski, SGH, Warszawa 2005.
Schwarz E.C., Hunter J.D., Sport Marketing, Butterworth-Heinemann, Burlington 2008. (Crossref)
Waśkowski Z., Uwarunkowania i sposoby wdrażania orientacji marketingowej w klubach sportowych, Wyd. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2007.
www.kfknowledgebank.kapaln.co.uk
Downloads
- Agnieszka Brelik, Marek Tomaszewski, Presja ze strony konkurentów a aktywność innowacyjna przedsiębiorstw w państwach rozwijających się , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 12(61) (2014)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Zygmunt Waśkowski, Determinanty decyzji zakupowych nabywców na rynku produktów sportowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 17(66) (2017)
- Zygmunt Waśkowski, Determinanty współtworzenia wartości dla nabywców na rynku wydarzeń sportowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 23(72) (2020)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.