Postrzeganie reklamy w krajach Grupy Wyszehradzkiej
Main Article Content
Abstrakt
Znaczenie komunikacji marketingowej ciągle wzrasta. Prowadzonych jest wiele debat na temat integracji narzędzi komunikacyjnych, które mogą pomóc osiągnąć lepsze rezultaty zwłaszcza, gdy firmy starają się działać na arenie międzynarodowej. Prezentowana praca zawiera wyniki badań prowadzonych w krajach Grupy Wyszehradzkiej, które miały na celu znalezienie różnic wśród młodych ludzi w zakresie percepcji reklamy. Nie stwierdzono istotnych statystycznie różnic w zakresie efektywności reklamy internetowej, jednak pierwsze miejsce pod względem dokonywania zakupów elektronicznych ze względu na reklamę internetową w zajęli polscy respondenci
Article Details
Jak cytować
Gašparíkov, V., Nagyová, Ľudmila, & Rizovová, B. (2011). Postrzeganie reklamy w krajach Grupy Wyszehradzkiej. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (5(54), 138–148. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1505
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Inne teksty tego samego autora
- Mária Holienčinová, Ľudmila Nagyová, Ingrida Sedliaková, BEHAVIOURAL STUDIES OF EXTERNAL ATTRIBUTES OF BREAD AND PASTRY IN SLOVAK REPUBLIC , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 12(61) (2014)
- Mária Holienčinová, Ľudmila Nagyová, Ingrida Sedliaková, SOLUTION OF THE QUESTION OF CSR AND MARKETING CHALLENGES , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 12(61) (2014)
- Katarína Kleinová, Ľudmila Nagyová, Petra Waldnerová, CONSUMER BEHAVIOUR ON THE WINE MARKET IN NITRA REGION , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
- Andrea Bolčáková, Veronika Gašparíková, Ľudmila Nagyová, Efficiency of TV Advertising Spots Promoting Non-alcoholic Drink Kofola , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 7(56) (2012)
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.