Postrzeganie reklamy w krajach Grupy Wyszehradzkiej

Main Article Content

Veronika Gašparíkov
Ľudmila Nagyová
Beáta Rizovová

Abstrakt
Znaczenie komunikacji marketingowej ciągle wzrasta. Prowadzonych jest wiele debat na temat integracji narzędzi komunikacyjnych, które mogą pomóc osiągnąć lepsze rezultaty zwłaszcza, gdy firmy starają się działać na arenie międzynarodowej. Prezentowana praca zawiera wyniki badań prowadzonych w krajach Grupy Wyszehradzkiej, które miały na celu znalezienie różnic wśród młodych ludzi w zakresie percepcji reklamy. Nie stwierdzono istotnych statystycznie różnic w zakresie efektywności reklamy internetowej, jednak pierwsze miejsce pod względem dokonywania zakupów elektronicznych ze względu na reklamę internetową w zajęli polscy respondenci

Article Details

Jak cytować
Gašparíkov, V., Nagyová, Ľudmila, & Rizovová, B. (2011). Postrzeganie reklamy w krajach Grupy Wyszehradzkiej. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (5(54), 138–148. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2011.5.54.12
Bibliografia

2010. Online [23.03.2011]. Available: http://www.tnslobal.sk/docs/Ponuka_Slovensko_a_internet_2010.pdf

Analýza reklamného a mediálneho trhu 2008 - 2009. 2010. Online [23.03.2011]. Available on internet: < http://www.tns-global.sk/docs/prezentacia2009_FINAL.pdf>

LABSKÁ H., TAJTÁKOVÁ M., LOYDLOVÁ M., MIKLOŠÍK A.: Marketingová komunikácia II, 1.vydanie, Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM Bratislava, 2008, 10-16 s., 154 s., ISBN 978-80-225- 2485-8

KRETTER A., a kol: Marketing: 3. vydanie, Nitra: Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2008, 107-110 s., 264, ISBN 978-80-552-0134-4

Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.