Main Article Content
Article Details
Battle J.: Szukaj, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 2007
Morville, P.: Ambient Findability, O'Reilly Media, Sebastopol, 2005
Nielsen J., Loranger H.: Optymalizacja funkcjonalności serwisów internetowych, Helion, Gliwice, 2007
Thurow S.: Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych, 2004, Helion, Gliwice, 2004
Białek E.: Kryteria oceny relewantności wyników w wyszukiwarkach internetowych i ich wykorzystanie do promocji witryn regionalnych, Teoretyczne i praktyczne aspekty rozwoju regionalnego, Wydawnictwo WHSZ, Słupsk, 2007
Cimochowski G i in.: Polska Internetowa. Jak internet dokonuje transformacji polskiej gospodarki, BCG, Warszawa, 2011
Google AdWords, Narzędzia propozycji słów kluczowych, http://adwords.google.com (stan na dzień 25 maja 2011)
http://nt.interia.pl/news/jakie-cechy-powinna-miec-uczelnia-przyszlosci,1640726 (stan na dzień 25 maja 2011)
Downloads
- Patrycja Andrzejewska, Krzysztof Firlej, Implementacja instrumentów marketingu internetowego na polskim rynku piwa , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Monika Zajkowska, Marketing zrównoważony jako czynnik wzrostu innowacyjności w małych i średnich przedsiębiorstwach , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 14(63) (2015)
- Monika Zajkowska, Otwarte innowacje w małych i średnich przedsiębiorstwach. W kierunku zintegrowanego modelu współpracy , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 17(66) (2017)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.