Witryna internetowa w komunikacji marketingowej nauczyciela akademickiego
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
komunikacja marketingowa, witryna internetowa, wyszukiwarki internetowe
Abstrakt
W artykule omówiono etapy budowy witryny internetowej nauczyciela akademickiego ze szczególnym uwzględnieniem jej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych. Wskazano metody promocji witryny. Zaproponowano narzędzia wspomagające te działania, w tym portale społecznościowe, internetowe bazy danych i dedykowane im wyszukiwarki. Przedstawiono praktyczną wiedzę i doświadczenie zdobyte przy budowie witryny www.whsz.bicom.pl.
Article Details
Jak cytować
Białek, E., & Zajkowska, M. (2013). Witryna internetowa w komunikacji marketingowej nauczyciela akademickiego. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (10(59), 45–54. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1346
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Patrycja Andrzejewska, Krzysztof Firlej, Implementacja instrumentów marketingu internetowego na polskim rynku piwa , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Inne teksty tego samego autora
- Monika Zajkowska, Otwarte innowacje w małych i średnich przedsiębiorstwach. W kierunku zintegrowanego modelu współpracy , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 17(66) (2017)
- Monika Zajkowska, Marketing zrównoważony jako czynnik wzrostu innowacyjności w małych i średnich przedsiębiorstwach , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 14(63) (2015)