Witryna internetowa w komunikacji marketingowej nauczyciela akademickiego

Main Article Content

Ewa Białek
Monika Zajkowska


Słowa kluczowe : komunikacja marketingowa, witryna internetowa, wyszukiwarki internetowe
Abstrakt
W artykule omówiono etapy budowy witryny internetowej nauczyciela akademickiego ze szczególnym uwzględnieniem jej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych. Wskazano metody promocji witryny. Zaproponowano narzędzia wspomagające te działania, w tym portale społecznościowe, internetowe bazy danych i dedykowane im wyszukiwarki. Przedstawiono praktyczną wiedzę i doświadczenie zdobyte przy budowie witryny www.whsz.bicom.pl.

Article Details

Jak cytować
Białek, E., & Zajkowska, M. (2013). Witryna internetowa w komunikacji marketingowej nauczyciela akademickiego. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (10(59), 45–54. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1346
Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.