Strategie marketingowe rozwoju produktu
Main Article Content
Abstrakt
Celem niniejszego opracowania jest przedstawienie zasad tworzenia strategii marketingowej rozwoju produktu. Zastosowana została analiza krytyczna literatury metody opisowa i przyczynowa oraz dociekania wynikające z prowadzonych przez autora badań terenowych. Omówiono definicje marketingu, koncepcje tworzenia strategii marketingowej oraz wpływ środowiska na wdrażanie strategii. Analizie poddano cykl życia produktu na rynku, ze szczególnym uwzględnieniem procesów wprowadzania nowego produktu na rynek i wycofywania przestarzałego produktu.
Article Details
Jak cytować
Michalski, E. (2013). Strategie marketingowe rozwoju produktu. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (10(59), 484–493. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2013.10.59.100
Bibliografia
Bartlett C. A., Beamish P. W., Transnational Management, McGraw-Hill, New York 2008
Haag S., Cummings M., Pilcher A., Riordan R., Management Information System, McGraw-Hill, New York 2009
Kotler Ph., K. L. Keller K. L., Marketing Management, Prentice Hall, New Jersey 2006
Kerin R.A., Peterson R. A., Strategic Marketing Problems, Prentice Hall, New Jersey 2004
Michalski E., Marketing. Podręcznik akademicki, WN PWN, Warszawa 2009
E. Michalski, Zarządzanie. Podręcznik akademicki, Wydawnictwo Politechniki Koszalińskiej, Koszalin 2008
Stiglitz J. E., Globalizations and Its Discontents, W. W. Norton, New York 2002
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Inne teksty tego samego autora
- Eugeniusz Michalski, STRATEGIES FOR INTERNATIONAL ENTERPRISE COMPETITION , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 21(70) (2019)
- Eugeniusz Michalski, Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 15(64) (2016)
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.