Strategie marketingowe rozwoju produktu

Main Article Content

Eugeniusz Michalski

Abstrakt
Celem niniejszego opracowania jest przedstawienie zasad tworzenia strategii marketingowej rozwoju produktu. Zastosowana została analiza krytyczna literatury metody opisowa i przyczynowa oraz dociekania wynikające z prowadzonych przez autora badań terenowych. Omówiono definicje marketingu, koncepcje tworzenia strategii marketingowej oraz wpływ środowiska na wdrażanie strategii. Analizie poddano cykl życia produktu na rynku, ze szczególnym uwzględnieniem procesów wprowadzania nowego produktu na rynek i wycofywania przestarzałego produktu.

Article Details

Jak cytować
Michalski, E. (2013). Strategie marketingowe rozwoju produktu. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (10(59), 484–493. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2013.10.59.100
Bibliografia

Bartlett C. A., Beamish P. W., Transnational Management, McGraw-Hill, New York 2008

Haag S., Cummings M., Pilcher A., Riordan R., Management Information System, McGraw-Hill, New York 2009

Kotler Ph., K. L. Keller K. L., Marketing Management, Prentice Hall, New Jersey 2006

Kerin R.A., Peterson R. A., Strategic Marketing Problems, Prentice Hall, New Jersey 2004

Michalski E., Marketing. Podręcznik akademicki, WN PWN, Warszawa 2009

E. Michalski, Zarządzanie. Podręcznik akademicki, Wydawnictwo Politechniki Koszalińskiej, Koszalin 2008

Stiglitz J. E., Globalizations and Its Discontents, W. W. Norton, New York 2002

Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.