Strategie marketingowe rozwoju produktu
Main Article Content
Abstrakt
Celem niniejszego opracowania jest przedstawienie zasad tworzenia strategii marketingowej rozwoju produktu. Zastosowana została analiza krytyczna literatury metody opisowa i przyczynowa oraz dociekania wynikające z prowadzonych przez autora badań terenowych. Omówiono definicje marketingu, koncepcje tworzenia strategii marketingowej oraz wpływ środowiska na wdrażanie strategii. Analizie poddano cykl życia produktu na rynku, ze szczególnym uwzględnieniem procesów wprowadzania nowego produktu na rynek i wycofywania przestarzałego produktu.
Article Details
Jak cytować
Michalski, E. (2013). Strategie marketingowe rozwoju produktu. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (10(59), 484–493. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1298
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Inne teksty tego samego autora
- Eugeniusz Michalski, STRATEGIES FOR INTERNATIONAL ENTERPRISE COMPETITION , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 21(70) (2019)
- Eugeniusz Michalski, Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 15(64) (2016)