Main Article Content
Article Details
Bartlett C. A., Beamish P. W., Transnational Management, McGraw-Hill, New York 2008
Haag S., Cummings M., Pilcher A., Riordan R., Management Information System, McGraw-Hill, New York 2009
Kotler Ph., K. L. Keller K. L., Marketing Management, Prentice Hall, New Jersey 2006
Kerin R.A., Peterson R. A., Strategic Marketing Problems, Prentice Hall, New Jersey 2004
Michalski E., Marketing. Podręcznik akademicki, WN PWN, Warszawa 2009
E. Michalski, Zarządzanie. Podręcznik akademicki, Wydawnictwo Politechniki Koszalińskiej, Koszalin 2008
Stiglitz J. E., Globalizations and Its Discontents, W. W. Norton, New York 2002
Downloads
- Eugeniusz Michalski, Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 15(64) (2016)
- Eugeniusz Michalski, STRATEGIES FOR INTERNATIONAL ENTERPRISE COMPETITION , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 21(70) (2019)

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.