Main Article Content
Article Details
Cateora Ph. R., Gilly M. C., Graham J. L., International Marketing, McGraw-Hill, New York 2011
Chaffey D., Digital Business i E-commerce Management, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2016
Combe C., Introduction to e-business. Management and strategy, Elsevier Linacre House, Burlington 2006
Czinkota M. R., Ronkainen I. A, International Marketing, Thomson South-Western, Mason 2007
Daniels J. D., Radebaugh L.H. Sullivan D. P., International Business, Pearson, Harlow 2011
FITT on set-backs of new exporters https://outlook.live.com/owa/?path=/mail/inbox/rp, accessed on 3.11.2018
Global Top Companies, https://www.reputationinstitute.com/global-reptrak-100 , accessed on 3.11. 2018
Gregor B., Kaczorowska-Spychalska D., (red.) Marketing w erze technologii cyfrowych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2018
Griffin R. W., Pustay M. W., International Business, Pearson, Harlow 2015
Kotler Ph., Keller K. L., Marketing Management, Prentice Hall, Boston 2012
Malhotra N. K., Marketing Research, Prentice Hall, Jersey City 2009 (Crossref)
Michalski E., International competitive intelligence, Annals of Marketing Management & Economics, International Journal, Vol. 2, No 1/2016 (Crossref)
Michalski E., Marketing, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2018
Porter's Five Forces https://www.mindtools.com/pages/article/newTMC_08.htm accessed on 3.11. 2018
Robbins S. P., Coulter M., R., Stuart-Kotze R., Management, Prentice Hall, Boston 2012,
The Role of Strategic Planning and Marketing in SMEs, (in) Strategic Entrepreneurship, p. 1028 https://www.researchgate.net/publication/228149962_Strategic_Entrepreneurship_The_Role_of_Strategic_Planning_and_Marketing_in_SMEs accessed on 3.11.2018
Stiglitz J. E., Globalization and Its Discontents, W. W. Norton, New York 2002
Downloads
- Agata Adamska, Modele rozwoju rynku kapitałowego w Państwach Europy Środkowo-Wschodniej , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 21(70) (2019)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Eugeniusz Michalski, Strategie marketingowe rozwoju produktu , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
- Eugeniusz Michalski, Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 15(64) (2016)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.