Main Article Content
Article Details
Csikszentmihalyi M.,(1997), Finding Flow, Basic Books (Perseus Book Group), New York.
Czakon W. (2012), Sieci w zarządzaniu strategicznym, Wolters Kluwert business, Warsaw.
Doligalski T., (2013), Internet w zarządzaniu wartością klienta, Warszawa, ed. Szkoła Główna Handlowa in Warsaw.
Doyle P. (2003), Marketing wartości, Felberg SJA, Warszawa.
Event Management in Sport, Recreation and Tourism, ed. Mallen Ch., Adams L.J., (2013), Butterworth Heinemann, New York.
Hoyle H.L. (2008), Event Marketing, John Wiley & Sons Inc., New York, pp. 171-173.
Jung B., (1997) Kapitalizm postmodernistyczny, „Ekonomista”, No.5–6.
Kęsicka A., Kondycja polskiego prosumenta, w: Prosumpcja: pomiędzy podejściem apokaliptycznym a emancypującym, ed. P. Siuda P. and T. Żaglewski, (2014), Katedra Wydawnictwo Naukowe, Bydgoszcz.
Lozano Platonoff A., Sysko-Romańczuk S., (2004), Wartość dodana w zarządzaniu – próba zdefiniowania i operacjonalizacji pojęcia, Przegląd Organizacji, No.9. (Crossref)
Palmer A. (2010), Customer experience management: a critical review of an emerging idea, Journal of Services Marketing, No. 24. (Crossref)
Pope N., Turco D., (2001). Sport & Event. Marketing, The McGraw Hill, Rosewille.
Rupik K, (2010). Prosument w procesie planowania marketingowego. Szczecin: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego No. 608, „Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu”, No. 15.
Schwarz E.C., Hunter J.D., (2008), Sport Marketing, Burlington, Butterworth-Heinemann. (Crossref)
Skowron, S., (2013), Klient w sieci organizacyjnej, Difin, Warsaw.
Skowron, S., Skowron, Ł., (2012), Lojalność klienta a rozwój organizacji, Difin, Warsaw.
Verhoef P.C., Lemon K.N., Parasurman A., Roggeveen A., Tsiros M., Schlesinger L.A., (2009), Customer experience creation: Determinants; dynamics and management strategies, Journal of Retailing, No. 85. (Crossref)
Downloads
- Beata Tarczydło, Anna Kondak, Adrian Konior, Wybrane przedsięwzięcia współdzielonych przez współczesnych konsumentów usług transportowych. Wyniki badań , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 23(72) (2020)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Zygmunt Waśkowski, Determinanty decyzji zakupowych nabywców na rynku produktów sportowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 17(66) (2017)
- Zygmunt Waśkowski, Wykorzystanie teorii interesariuszy w procesie kształtowania strategii marketingowej organizacji sportowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 13(62) (2015)