Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem

Main Article Content

Eugeniusz Michalski


Słowa kluczowe : paradygmat, wartości, strategia, SWOT, technologia informacyjna
Abstrakt
Głównym celem artykułu jest przedstawienie jak nowa koncepcja marketingu mix wpływa na dostarczanie wartości dla nabywców i przynosi korzyści przedsiębiorstwu. Zadaniem zarządzania marketingowego jest udostepnienie dóbr i usług nabywcom wtedy kiedy są gotowi do zakupu. Przedsiębiorstwo potrzebuje trafne i aktualne informacje o nabywcach, konkurentach i nowych trendach rozwoju społeczno-gospodarczego w kraju i na świecie. Analizie poddano paradygmat zarzadzania marketingowego i proces tworzenia zarzadzania marketingowego opartego na wartościach. Następnie rozpatrzono koncepcje strategii marketingowej i analizę SWOT. Na końcu omówiono wpływ technologii informacyjnej na zarzadzanie marketingowe.

Article Details

Jak cytować
Michalski, E. (2016). Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (15(64), 84–95. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2016.15.64.8
Bibliografia

AMA (2015), https://www.ama.org/AboutAMA/Pages/Definition-of-Marketing.aspx (10.30.2015)

Armstrong G., Kotler Po., Trifts V., Buchwitz L. A. (2015), Marketing. An Introduction, Pearson Prentice Hall, Toronto, 5

Bartlett Ch. A., Beamish P.W., (2011) Transnational Management, McGraw Hill, New York, 434, 511-512

Daft R. L., Armstrong A., (2015) Organization Theory and Design, NELSON Education, Toronto, 253

Kotler Ph., Keller K. L., (2006), Marketing Management, Pearson Prentice Hall, New Jersey, 56, 78

Meta Markets, 2015, http://www.marketing91.com/meta-markets/ (10.30.2015)

Michalski E., 2015, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 35, 63

Michalski E., 2012, Marketing, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 451-453

Roy E. (2014), http://www.tradeready.ca/2014/fittskills-refresher/six-steps-creating-clear-useful-trade-research-objectives/ (12.11.2014)

Stiglitz J. E., (2002), Globalization and Its Discontents, W. W. Norton, New York, 36

Zeithaml V. A, Bitter M. J., Gremler D. D., (2009), Services Marketing, McGraw Hill, Boston, 353 (Crossref)

Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.