Main Article Content
Article Details
Aniszewska G., Kultura organizacyjna w zarządzaniu, PWE, Warszawa 2007.
Blery E.K., Katseli E., Tsara N., Marketing for Non-profit Organization, International Review on Public and Nonprofit Marketing 2010, Vol. 7(1). (Crossref)
Bogacz-Wojtanowska E., Zdolności organizacyjne a współdziałanie organizacji pozarządowych, Instytut Spraw Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2013.
Bryce H., The Public's Trust in Nonprofit Organizations: The Role of Relationship Marketing and Management, California Management Review 2007, Vol. 49(4), Summer. (Crossref)
Eriksson K., Strimling P., The Hard Problem of Cooperation, PLOS ONE, Vol. 7, July 2012. (Crossref)
Hatch M.J., Kostera M., Koźmiński A.K., Trzy oblicza przywództwa: Menedżer, Artysta, Kapłan, WAIP, Warszawa 2010.
Kotler P., Kartajaya H., Setiawan I., Marketing 3.0, MT Biznes, 2010; P. Senkus, Marketing 3.0: The Challenge for Private, Public and Non-profit Sectors, Theoretical Approach, Rural Development 2013, Vol. 6(1). (Crossref)
Kozielski R., Biznes nowych możliwości. Czterolistna koniczyna - nowy paradygmat biznesu, Oficyna a Wolters Kluwer Business, Warszawa 2013.
Nelson H., Involvement in Community Problems, The Public Relations Quarterly 1967, Vol. 12(3), Fall.
Piekarczyk A., Zimniewicz K., Myślenie sieciowe w teorii i praktyce, PWE, Warszawa 2010.
Postrzeganie współpracy z organizacjami pozarządowymi przez przedsiębiorstwa społecznie odpowiedzialne. Raport z badania, M. Karwacka, GoodBrand & Company Polska, Toruń 2013, (http://www.dobrybiznes.info/images/do_pobrania/Publikacje/wspolpraca_z_NGO_oczami_biznesu.pdf).
Downloads
- Wojciech Pizło, Anna Mazurkiewicz-Pizło, Styl życia– jako egzemplifikacja zmian zachowań konsumpcyjnych Polaków , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 17(66) (2017)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Ewa Frąckiewicz, Edyta Rudawska, Małgorzata Wiścińska, SUSTAINABLE MARKETING MIX – THE BASIC ASSUMPTIONS , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 15(64) (2016)
- Edyta Rudawska, Młodzi konsumenci jako klienci usług grupowych zakupów , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.