Main Article Content
Article Details
Beltz B.F., Peattie K.: Sustainability marketing. A Global Perspective, Wiley, Chichester 2012
Ciesielski M.: Supply Chain Management, PWE, Warsaw 2011
Dąbrowska A., Gutkowska K.: Collaborative consumption as a new trend of sustainable consumption, Acta Scientiarum Polonorum Oeconomica, No. 14 (2)/2015
Emery B.: Sustainability Marketing, Pearson, London 2012
Hunt S.: Sustainable Marketing, Eguity, and Economic Growth: a Resource-Advantage Economic Freedom Approach, Journal of the Academy of Marketing Science Vol. 39, No. 1/2011 (Crossref)
Jakubczak A., Gotowska M.: The quality of work life and socially responsible actions directed at employees on the example of a service company, Acta Scientiarum Polonorum Oeconomica, Vol. 14, No. 1/2015
Martin D., Schouten J.: Sustainable Marketing, Prentice Hall, New York 2012
Mesjasz-Lech A.: Reasons of development of green supply chains, Logistics, No. 5/2014
Pabian A.: Product strategy in sustainable marketing activities in: Strategic choices in enterprises. Functional strategies, Urbanowska-Sojkin E. (ed.), EU Poznań, ZN No. 172/2011
Pabian A.: Sustainable prices as an element of the marketing mix, Marketing and Market, No. 4/2015
Rutkowski I.: Strategies of sustainable development of new products in the area of relationship technology-product-market, in Strategic choices in enterprises. Functional strategies, Urbanowska-Sojkin E. (ed.), EU Poznań, ZN No. 172/2011
Trojanowski T.: Sustainable Marketing Communications, Economics and Business Administration, No. 10/2013
Wolf I.: Corporate marketing activity conditions for sustainable development: Finance and Marketing Management Problems, ZN University of Szczecin, Szczecin No. 775/2013
Downloads
- Maria Sławińska, Uwarunkowania zmian modeli biznesowych w handlu detalicznym , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 15(64) (2016)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Edyta Rudawska, Marta Bloch, Komunikacja marketingowa w procesie współpracy międzysektorowej organizacji pozarządowej , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 17(66) (2017)
- Edyta Rudawska, Młodzi konsumenci jako klienci usług grupowych zakupów , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.