Main Article Content
Article Details
Arnold, M. J. and Reynolds, K. E. (2003) Hedonic shopping motivations, Journal of Retailing, 79 (1), 77-95. (Crossref)
Babin, B. J., Daren, W. R. and Griffin, M. (1994) Work and/or fun: measuring hedonic and utilitarian shopping value, Journal of Consumer Research, 20 (4), 644-656. (Crossref)
Badzińska E., Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów, PWE, Warszawa 2011, pp. 48-51.
Baranowska - Skimina A., Polska gospodarka internetowa 2011, www.e-gospodarka dated 12th May 2011.
Consumers and the quality of web page, Millward Brown SMG/KRC, September 2011.
Kauffman R.J., Wang B., New buyer's arrival under dynamic pricing market microstructure: The case of group buying discounters on the Internet. Journal Management INFORM Systems 2001, 18 (2), pp. 157-188. (Crossref)
Klepka M., Group buying in CEE - one phenomenon with various development models, Gemius News Release, dated: 16th April 2012
Kowalska M., Wykorzystanie narzędzi marketing internetowego w budowaniu relacji z młodym konsumentem, unpublished MA thesis, Uniwersytet Szczeciński, Szczecin 2012.
Mazurek-Łopacińska K., Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe, PWE, Warszawa 2003, pp. 28-29.
Olejniczuk-Merta A., Rynek młodych konsumentów, Wyd. Delfin, Warszawa 2001, p. 43.
Over half of Polish people use the Internet on a regular basis, www.wirtualne media.pl dated 12th June 2012.
Rudawska E., Petljak K., Stulec I., 2012, Development of group buying in Poland, 1st International M-Sphere Conference For Multidisciplinarity In Science and Business, Book of Proceedings, eds. T. Vranesevic, D. Perucic, M. Mandic, B. Hudina, Dubrovnik, Croatia 4-6 October 2012
Sikorska K., Zakupy grupowe w Polsce 2011, E-gospodarka dated 12th February 2012.
Downloads
- Joanna Brzostek, Barbara Kowrygo, Analiza i ocena rynku czekolady w Polsce w latach 2005-2011 z uwzględnieniem zachowań starszych konsumentów , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Edyta Rudawska, Marta Bloch, Komunikacja marketingowa w procesie współpracy międzysektorowej organizacji pozarządowej , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 17(66) (2017)
- Ewa Frąckiewicz, Edyta Rudawska, Małgorzata Wiścińska, SUSTAINABLE MARKETING MIX – THE BASIC ASSUMPTIONS , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 15(64) (2016)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.