Main Article Content
Article Details
Aktywności i doświadczenia w 2015 roku, Komunikat z badań nr 30/2016.
Antonides G., van Raaij W.F, Zachowanie konsumenta. Podręcznik akademicki, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2003, s. 385 i dalsze.
Becker G.S., Ekonomiczna teoria zachowań ludzkich, wyd., PWN, Warszawa 1990, s. passim.
Böcker F., Kształtowanie preferencji wobec towarów trwałego użytku w rodzinie [w:] Zachowanie konsumenta. Koncepcje i badania europejskie, pod red. nauk. M. Lambkin, G. Foxall, F. van Raaij, B. Heilbrunn, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2001, s. 284.
Duda J., Miłosierdzie i gospodarka - od gór pobożnych do wspólnego ratowania się w nieszczęściu, Annales. Etyka w życiu gospodarczym, 2013, vol. 16, s. 201-213. (Crossref)
Geremek B., Litość i szubienica. Dzieje nędzy i miłosierdzia, Wyd. Czytelnik, Warszawa 1989, s. 23 i dalsze.
Jacyno M., Style życia, [w:] Współczesne społeczeństwo polskie, pod red. A. Giza, M. Sikorska, wyd. PWN, Warszawa 2012, s. 274.
Kietlińska K., Aktywność dobroczynna Polaków w badaniach, [w:] T. Famulska, A. Walasik (red.) Finanse w niestabilnym otoczeniu - dylematy i wyzwania. Finanse publiczne, wyd UE w Katowicach, Katowice 2012, s. 90-91.
Kusterka M., Jakość życia w aspekcie wybranych wskaźników ekorozwoju, w: Jakość życia w perspektywie nauk humanistycznych, ekonomicznych i ekologii, red. J. Tomczyk-Tołkacz, Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, Jelenia Góra, 2003, s. 190-197.
Mazurkiewicz A., Pizło W., Podstawy marketingu, wyd. PWSBiA, Warszawa 2009, s. passim.
Mazurkiewicz-Pizło A., Jakość życia wiejskich gospodarstw domowych w województwie mazowieckim - ujęcie społeczno-ekonomiczne,[w:] Rynek pracy na obszarach wiejskich Mazowsza - perspektywa gender, pod red. Sawicka, Wyd. SGGW, 2013, s. 131-163.
Mazurkiewicz-Pizło A., Pizło W., Social marketing - a concept of marketing management. Marketing Science and Inspirations 2016, nr 1, s. 35-42.
Michalak D., Koryś I., Kopeć J., Raport. Stan czytelnictwa w Polsce w 2015 roku, wyd. Biblioteka Narodowa, Warszawa 2016, s. 8 i dalsze.
Pizło W., Przedsiębiorstwo w społeczeństwie informacyjnym w świetle teorii ekonomii instytucjonalnej, wyd. SGGW, Warszawa 2009, s. 75-93.
Schuller B-J., Living Standard Vs Life Quality by Dariusz Korelski - A Comment, Acta Scientiarum Polonorum, Oeconomia 7 (1), 2008, s. 141-145.
Siciński A., Styl życia, kultura, wybór, wyd. IFIS PAN, Warszawa 2002, s. 22-23.
Stawicka E., Corporate social responsibility as an expression of organization culture, W: Creating competitiveness of Polish and Ukrainian rural areas, K. Krzyżanowska (ed.). - Warsaw: Warsaw University of Life Sciences Press, 2013, s. 105-114
Szczepański J., Konsumpcja a rozwój człowieka. Wstęp do antropologicznej teorii konsumpcji, PWE, Warszawa 1981, s. 155.
Tarczydło B., Konsument digitalny i jego zachowania. Przegląd badań, Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy, nr 45 (1/2016), s. 14-21. (Crossref)
Zborowski A., Dej M., Gorczyca K., Ocena jakości życia w wymiarze obiektywnym i subiektywnym w zdegradowanych dzielnicach śródmiejskich i w strefie wielkich osiedli mieszkaniowych w wybranych miastach Polski, w: Zborowski A. (red.), Demograficzne i społeczne uwarunkowania rewitalizacji miast w Polsce, IRM, Kraków 2009.
LW
Downloads
- Zdzisław Kochanowicz, Piotr Bórawski, Justyna Czaplicka, Porównanie wybranych aspektów działań promocyjnych prowadzonych przez gminy wiejskie, miejsko-wiejskie i miejskie , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 17(66) (2017)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Anna Mazurkiewicz-Pizło, Wojciech Pizło, Tajemniczy klient jako metoda badawcza – wybrane problemy , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 20(69) (2018)
- Emilia Głowacka, Wojciech Pizło, Oszczędności gospodarstw domowych emerytów zamieszkujących tereny wiejskie –studium przypadku , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 15(64) (2016)
- Wojciech Pizło, Marketing oparty na wiedzy - próba identyfikacji , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 3(52) (2010)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.