Main Article Content
Article Details
Crouch S., Housden M., Marketing Research for Mangers, Routledge Francis and Taylor 2003. (Crossref)
Hensel P., Glinka B., Teoria ugruntowana, w: Badania jakościowe. Podejścia i teorie, tom 1, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2012.
Judycki S., Epistemologia XX wieku: przegląd stanowisk, Roczniki Filozoficzne, 1998/1999, 46/47.
Marketing research tools and techniques, Nigel Bradley, Oxford University Press, 2013.
Parasuraman A., Dhruv Grewal, R. Krishnan, Marketing Research, Houghton Mifflin Company, Boston, New York, 2011, p. 56.
Schmidt K., Mystery Shopping, Leistungsfähigkeit eines Instruments zur Messung der Dienstleistungsqualitat, DUV Gabler Edition Wissenchaft, 2007.
Schmidt M.J., S. Hollenson Marketing research. An international approach, FT Prentice Hall, 2006, Marketing research, tools and techniques, Nigel Bradley, Oxford University Press, 2013.
Silverman D., Interpretacja danych ilościowych, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa, 2009.
Szacki J., Historia myśli socjologicznej, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2012.
Wilson A.M., Gutmann J., Public transport: the role of mystery shopping in investment decisions, Journal of the Market Research Society, 1998, 40 (4). (Crossref)
Wilson A.M., The Use of Mystery Shhoping in the Measurment of Service Delivery, in: M. Gabbott, G. Hogg (ed.), Serviece Industries Marketing: New Appproaches, Routledge, Francis & Taylor Group, London and New York, 2013.
Zahavi D., Femonologia Husserla, Wyd. WAM, Kraków 2012.
Mazurkiewicz-Pizło A., Pizło W., Marketing, Wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku, wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2017.
Downloads
- Agata Marcysiak, Adam Marcysiak, Zarządzanie majątkiem jednostek gospodarczych o różnym potencjale ekonomicznym , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 20(69) (2018)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Emilia Głowacka, Wojciech Pizło, Oszczędności gospodarstw domowych emerytów zamieszkujących tereny wiejskie –studium przypadku , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 15(64) (2016)
- Wojciech Pizło, Anna Mazurkiewicz-Pizło, Styl życia– jako egzemplifikacja zmian zachowań konsumpcyjnych Polaków , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 17(66) (2017)
- Wojciech Pizło, Marketing oparty na wiedzy - próba identyfikacji , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 3(52) (2010)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.