Marketing oparty na wiedzy - próba identyfikacji
Main Article Content
Abstrakt
W opracowaniu dokonano analizy istoty marketingu opartego na wiedzy, w przekonaniu autora stanowiącego koncepcję rozwoju społecznego wykraczającego poza bellowską koncepcję społeczeństwa informacyjnego. Marketing oparty na wiedzy stanowi próbę scalenia trzech koncepcji marketingu (marketingu relacji, marketingu społecznego i marketingu internetowego).
Article Details
Jak cytować
Pizło, W. (2010). Marketing oparty na wiedzy - próba identyfikacji. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (3(52), 124–136. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1568
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Inne teksty tego samego autora
- Anna Mazurkiewicz-Pizło, Wojciech Pizło, Tajemniczy klient jako metoda badawcza – wybrane problemy , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 20(69) (2018)
- Emilia Głowacka, Wojciech Pizło, Oszczędności gospodarstw domowych emerytów zamieszkujących tereny wiejskie –studium przypadku , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 15(64) (2016)
- Wojciech Pizło, Anna Mazurkiewicz-Pizło, Styl życia– jako egzemplifikacja zmian zachowań konsumpcyjnych Polaków , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 17(66) (2017)